poniedziałek, 5 marca 2012

Dzisiaj jestem Elfem o Zielonych Skrzydłach



Dziś dużo emocji.

Chciałabym się schować, tak jak kiedyś.

Podobno, gdy byłam malutka, wchodziłam do budy złego psa sąsiadów, z którym miałam tajny układ.

W liceum na lekcji patrzyłam czasem za okno. Na dachu sąsiedniego budynku była nadłamana dachówka – pod nią miałam małe mieszkanko. Pamiętam nawet, jak było urządzone, gdzie stało łóżko centymetrowej długości. Żeby ocaleć, musiałam być prawie niewidzialna.

Teraz muszę poradzić sobie bez czarodziejskich sztuczek.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tę piosenkę.
    Dziś jakiś taki dzień, trudny. Wiele osób dziś tak ma.
    Obraz z dachówką i małym łóżeczkiem - cudny i intymny. Chyba każdy marzy o swoim domku. Mar

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogóle kocham Radiohead :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciepło u Ciebie... Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń