niedziela, 24 czerwca 2012

Akrobatyka monitorowana

Wczoraj wieczorem piękny występ Młodszej na pokazach akrobatyki powietrznej (to taka akrobatyka taneczna na szarfach zawieszonych wysoko pod sufitem). Dziecko zabroniło mi zamieszczenia filmu - niestety.
Zresztą nagrałam - aby objąć całą długość szarfy - trzymając aparat pionowo.
Taki ze mnie geniusz.
Bo - uwaga - aby obejrzeć nagranie, trzeba teraz postawić monitor na boku (mój autorski patent idioty).

Czy ktoś może mi poradzić, jak odwrócić nagranie?
Krewni i znajomi królika chcieliby uniknąć akrobatyki monitora...

5 komentarzy:

  1. Aniu, ja Cię nie poratuje, ale za to boleję nad tym, że występu tu nie zobaczym.
    Obie córki masz uzdolnione. Swoją drogą, jak wyglądała ich droga do tańca i akrobatyki? Po kim to mają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ja kocham taniec, ale jestem mało uzdolniona. Choć może nie miałam okazji się rozwinąć;)
      A ich droga to temat na osobny dłuższy wpis... w każdym razie krótko mogę napisać tak: 1. wielka pasja od wczesnego dzieciństwa, 2. upór, upór, upór, 3. Ciężka praca. No i pewnie talent.

      Usuń
    2. czekam zatem na wpis na ten temat, z przyjemnością przeczytam, szczególnie, że sama marzę o tańcu i zacznę się uczyć jak tylko będzie to możliwe. Dla własnej frajdy.

      Usuń
  2. Nie doradze, bo sama jestem tluk komputerowy:)) Ale to i tak dobrze, ze malo kto posiada stacjonarny komputer w obecnych czasach. Machanie laptopem jest o wiele wygodniejsze:)))
    Dla corci gratulacje serdeczne prosze przekazac!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuj przez filmmakera w windows:)

    OdpowiedzUsuń