poniedziałek, 18 czerwca 2012

Dzisiaj

Zaczęłam chodzić na jogę.
Joasiu - dziękuję.
Czuję, że zrobiłam coś dobrego swemu ciału.

Mąż pojechał do moich rodziców. Sfotografował nową kotkę. Przysłał mi zdjęcia, które - nie nadają się.
- Sama przyjedź i ją sobie ganiaj. Przecież ona cały czas biega.
No tak.

A tu na zdjęciu mucha czerwcowa. Lubię te kolory. Młodych siewek topoli. Mucha siadła pod kolor.


I w różach małe buszowanko. Dziś głownie dla kolorów.









Na ostatnim.... w dzikich różach zaplątany... parafrazując Grechutę.
I jeszcze pigwa:


A teraz idę na wieczorny spacer z psem.

Starałam się mieć dobry dzień.

24 komentarze:

  1. Tez chodziłam na jogę! :):);)
    Teraz nie chodzę bo mam daleko do wawy ale był czas gdy chodziłam codziennie i bardzo bym chętnie do tego wróciła. Myślę, że to świetny pomysł Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że dobrze mi to zrobiło. Mam zamiar chodzić 2-3 razy w tygodniu.

      Usuń
    2. foksal, długa? czy coś innego? inne miejsce?

      Usuń
    3. super:) miejsce znam, choć nie chodziłam długo i jestem sztywniak. No to Aniu dostaniesz wycisk:)

      Usuń
  2. ANIA, ZBIERAJ PIGWĘ DLA MNIE PLISSSSSSSS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)!!! Acha, Viki pigwówkę będzie robić:)

      Usuń
    2. Ta pigwa rośnie w takim miejscu, że ktoś może rościć sobie do niej prawo własności - ale sprawdzę to i jeśli można będzie, pozbieram. Pigwówkę kiedyś piłam, moja mama zrobiła - pyszna. No i syrop do herbaty niezły jest.

      Usuń
    3. noooo chętnie zrobię,a potem się z Wami napiję :)))

      Usuń
    4. mam jeszcze w lodówce pigwówkę:)

      Usuń
    5. Czy coś przez to sugerujesz? :)

      Usuń
    6. ale w sensie czy aktualnie sobie popijam? Nie:) choc może na sen sobie chlapnę w ryjek, co by radziołko przepłukać:)

      Usuń
    7. No to za nasze zdrowie kochane i niech mi w dupę pójdzie! dobranoc! (pigwówka bardzo słodka)

      Usuń
    8. no to parafrazką polecę- zdrowie nasze w dupska Wasze;)

      Usuń
    9. Myślałam raczej: czy zapraszasz nas na pigwówkę? ;)

      Usuń
  3. Nie małe buszowanko, tylko ewidentnie małe bzykanko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym biedronkom to nigdy dosyć:)

      Usuń
    2. to, to... sobie właśnie pomyślałam, że te biedronki ciągle się tu u Ani bzykajom ;P

      Usuń
    3. a co innego mają robić owady jak nie bzyczeć:)

      Usuń
    4. Bo to optymistyczne owady są!

      Usuń
    5. bzyk bzyk - świetne słowo swoją drogą. onomatopeja azaliż?

      Usuń
    6. azaliż bardzo lubię słowo bzykać- wesołe i niewulgarne :)

      Usuń