sobota, 4 maja 2013

Wylosowałam


Kiedy przyniosłam Maszynie Losującej garść zwiniętych karteczek i kazałam wyciągnąć trzy, ta popatrzyła na mnie z pewnym niepokojem, ale w końcu - wyciągnęła.
Jak ją znam - wolała o nic nie pytać.
W końcu jest ze mną w związku już dwudziesty szósty rok.

Ale wracając do meritum - wylosowane zostały:
- Megi Moher
- Emka
- Beem

Zważywszy jednak, że bardzo lubię wysyłać, a już szczególnie książki, postanowiłam, że jeśli ktoś jeszcze spoza tej trójki naprawdę chce, niech napisze mi to w mailu. Książki, którymi dysponuję, to w większości prace naukowe z dziedziny szeroko pojętych nauk humanistycznych, na ogół  bardzo ciekawe. Niektóre nawet z obrazkami :))

Poproszę o namiary oraz preferowany temat książki na maila: anna_am11@yahoo.com

A teraz na dodatek obrzucę was kwiatami i .... nie, nie będzie ich sto tysięcy.
Mam nadzieję, że nie straciliście jeszcze cierpliwości do moich zdjęć:) Wszystkie z dzisiaj.



















26 komentarzy:

  1. Przez całe życie tyle nie wygrałam co w życiu blogowym przez 3 miesiące!!! :)
    Jestem szczęśliwa i bardzo dziękuję :) Książki u mnie zawsze na pierwszym miejscu :) I Maszynę Losującą proszę ode mnie uściskać :) Dostałam więc imieninowy prezent...bardzo się cieszę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fotki oczywiście cudne.... jak zwykle .... cudne
      :*

      Usuń
  2. Piękne. :) I prawie wszystkie rozpoznałam. Włącznie z fauną. :)

    Dobrej nocy, Aniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największy okaz fauny to kotka o imieniu Y
      Dobranoc :))

      Usuń
    2. PS. Wylosowanym babeczkom gratuluję szczęścia. Dopijam toast za setkę tysięcy i zbieram się w sobie... Ale to już jutro. :)

      Usuń
  3. łe tam, to chyba ustawione było:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futrzaczku - chcesz książkę, napisz na maila :)

      Usuń
  4. Gratulacje dla Szczęśliwych Wylosowanych :)))
    A na zdjęciach - cudeńka :)
    Może nadamy jakąś nazwę tym nadzwyczaj sympatycznym "kwiatuszkom" pomarańczowym w czarne kropki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie ładne zdjęcia dzisiaj- pyszne. Gratulacje dla wyróżnionych i dla Ciebie Aniu z okazji rocznicy..

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wierzę, nigdy nie wylosowuję, to przekręt jakiś;-)))
    bardzo dziękuję, napiszę maila wreszcie.
    Nie poznałam, co to za pączki owłosione? i u Pąka byłam, i tyle tam kwiatów! Ta Ursinovia to jakaś wyspa szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wylosowana zostałaś wręcz jako pierwsza! :)
      Paczków też nie znam, ale były sobie, to zdjęłam :) Będę śledzić ich rozwój.
      Ursinovia, tak cała zakwiecona :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domniemywam, że to może ich domek jest? Albo to wyjątkowo oswojone biedronki:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Gratulacje dla książkowych dziewczyn!
    Aniu-fotografko, Ty rozkwitasz szaleńczo i buzujesz jak buzun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, wczoraj, gdy nachylałam się przez siatkę do ogrodu sąsiadki, by sfotografować magnolię, ta wyraziła powątpiewanie, co ja tam mogę, moim aparacikiem... I że ona próbowała takim robić zdjęcia kwiatom, ale jak je zobaczyła, to jej się odechciało.
      I oczywiście smutno mi się zrobiło, bo pomyślałam, że co ja się łudzę...

      Usuń
    2. sąsiadka cierpi na dupościsk. a Ty rób swoje, bo dobrze Ci idzie :)
      a masz książki z obrazkami roślin?

      Usuń
    3. Nie, nie mam...
      Wiesz, staram się mocno zachowywać pion, ale łatwo mnie zasmucić.

      Usuń
    4. Ona nie wiedziała, że to człowiek robi zdjęcia.

      Usuń
  9. Naprawdę coś wygrałam? To po prostu cud, nigdy mi się nie zdarza. Ale u Ciebie wiadomo, cuda rosną. Ale piękne kwiatki/płatki. Uwielbiam pigwę, kolor i formę, jest łatwa do foto, bo taka oczywista, chociaż i ją można pobrzydzić, jak wszystko. Te różowe zdjęte we fragmentach śliczne, to chyba migdałowiec? Kwiatki są wszystkie super, te maleństwa też. A co to te włochate pączki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włochate paczki - jeszcze nie wiem, ale monitoruję ich rozwój:)
      W sprawie książki napisz na maila.

      Usuń
  10. Zdjęcie płatków róży (chyba róży nie znam się) jest boskie! Jak rąbek sukienki baletnicy:)

    OdpowiedzUsuń