piątek, 8 marca 2019

No to...

...no to już. Znalazłam, podpisałam umowę. Jest ładne, z lekkimi skosami i ma tarasik. Zrobi się pewnie moje, gdy zostanie odpowiednio "omojane". Jakieś gadżety, durnostojki i mądrostojki, książki.
Nie da się całkiem bez niepokoju, bo jednak właśnie się dekonstruuje rzeczywistość, która trwała kilkadziesiąt lat. I była nie tylko wokół mnie, lecz także w mojej głowie. Na razie jednak odeszło mi napięcie z barków i od trzech nocy śpię bez bólu. Odpoczywam śpiąc.
Jestem ostrożną optymistką, boję się zapeszać, czy że jeśli będę się za bardzo cieszyć, to coś... No ale brak cieszenia się też niczego  nie gwarantuje przecież. To może wyjść z założenia, że co się nacieszę, to i tak moje? ;)
Czymcie kciuki :)

36 komentarzy:

  1. Czymiem. Ciesz się zatem umiarkowanie, ale ciesz się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam! Powodzenia, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. z lekkimi skosami i ma tarasik, pieknie to zabrzmialo! ciesz sie!!! bedzie jak chcesz a wiec dobrze..gdzies daleko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedaleko, nadal Ursynów. Zapraszam Cię, Grażyno, jak się troszkę urządzę.

      Usuń
  4. Kocham Cię za to " czymcie kciuki"♥️♥️♥️
    Bardzo, bardzo się cieszę
    I będzie coraz lepiej, wiem o tym

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe wieści! Też wychodzę z założenia, że co się człek nacieszy, to jego. Tak trzymaj i nie (wy)puszczaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, staram się. Będę się przeprowadzać za tydzień.

      Usuń
  6. Kciuki zaciskam do białości:) Tak czymam! Cieszę się bardzo:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kalipso. To nowe. To ja trochę nowa.

      Usuń
  7. I ja trzymam kciuki, ciesz sie, Aniu. Powodzenia na "nowej drodze zycia":-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czymam, czymam 🤛🤛🤛🤛🤛🤛

    OdpowiedzUsuń
  9. No pewnie, że Twoje, nie ma co się radości pozbawiać czy tłumić!
    I czymam mocno, mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesądy wydrukowane dawno temu trzymają się mocno.
      Dzięki za czymanie :)

      Usuń
  10. Ważne, że będzie, trzymam kciuki i za powodzenie i cieszenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem z Ciebie dumna! Zrobiłaś to!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo Aniu! Teraz będzie tylko coraz lepiej, mnóstwo dobrej energii posyłam *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam dużo nadziei i trochę niepewności ;)

      Usuń
  13. Zaciskam kciuki!
    Będzie dobrze :)
    Posyłam MOCE i dobrą energię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Olgo, wszelkie dobre moce dobrze są widziane.

      Usuń
  14. BRAWO Ania ))) będzie bardzo dobrze. Zobaczysz. Zasługujesz na Twoje życie ))))))ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na razie to się stresuję przeprowadzką ;)

      Usuń
  15. Jak jest taras, to jest wszystko. Ułoży się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taras to tam jedyne miejsce, które będę mogła urządzić, kupić kwiatki, jakieś krzesełko itp. :)
      Reszta jest tak dokładnie urządzona, że aż się niepokoję, czy to oswoję. No, ale nie stać mnie teraz na kupowanie mebli.
      To wszystko to jednak rodzaj rewolucji, to i stres musi być chyba

      Usuń
  16. Mimo wszystko życzę Ci dużo radości.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń