wtorek, 13 marca 2012

Miesiąc i jeden dzień




Wczoraj minął miesiąc, od kiedy zaczęłam pisać bloga. Dlatego wstawiam piosenkę, która wprawia mnie zawsze w dobry humor, a filmik (bo trudno go nazwać teledyskiem) rozczula mnie za każdym razem.

Jako że dużo pracy dziś za mną, a jeszcze trochę przede mną, dziś tylko Rozmówka:



- Tyle rzeczy mi nie wolno - mówi mama, która niedawno przeszła operację oka. - O! Seksu nie mogę uprawiać, przez trzy tygodnie!
- A co na to tata? - pytam do słuchawki.
- A tata może.*

* Przytaczam za zgodą mamy, która puszcza oko do czytelników, zapewniając, że wie, do kogo skierowane są zalecenia lekarzy.

7 komentarzy:

  1. hahaha ucałuj mamę :*
    a tę muzyczkę bardzo lubię
    Trzymam kciuki za wytrwałość w dalszym pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, piosenka cudna, tańczą jak pajączki, kce tak!
    (pociesz mamę, że ja tez w celibacie, ech...jak dobrze ją rozumiem :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, również w imieniu mamy:)

      Usuń
    2. Mar, Ty w celibacie, zwariowałaś dziewczyno??:)))
      ja to co innego, ale Ty ;P

      Usuń
    3. przyganiał kocioł garnkowi no!...ja to mam przynajmniej wymówkę: MGR! nie czas na zrywy gdy życie boli i wzywa do cięzkiej pracy:)

      Usuń
    4. no Mar, tak dla higieny psychicznej chociaż, no :)

      Usuń
  3. Ojoj, biedna mama, ale tata ma chyba nie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń