niedziela, 8 kwietnia 2012

Quiz wielkanocny


Co należy zrobić, gdy przed śniadaniem wysypie nam się na podłogę odrobina kawy?

a) sprzątnąć ją i w dobrym humorze zasiąść do stołu

b) sprzątnąć ją, wysłuchując kazania, bo:

- ja przecież ZAWSZE...,

- wkładam za mało uwagi w to, co robię, nie koncentruję się, a bez tego wszystko będzie źle,

- nie, to nie powinno się zdarzyć,

- co będzie, jeśli inne rzeczy będę robić tak nieuważnie, na przykład przechodzić przez ulicę,

- nie, to nie jest co innego,

- to świadczy po prostu o mnie, o moim podejściu do życia,

- szkoda kawy.

Po czym podzielić się wielkanocnym jajeczkiem.


PS. Na pocieszenie mazurek ozdobiony przez Młodszą. Smaczny.

9 komentarzy:

  1. te małe przedmioty i zdarzenia (odrobina rozsypanek kawy) - które czynią z innych - proroków! bezcenne....

    nic nie odsłania naszej prawdziwej natury lepiej
    nic nie zdradza naszego przyszłego losu skuteczniej

    niż to
    w jaki sposób
    rozsypujemy drobiny kawy na podłogę
    przed śniadaniem

    Sciskam!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. przywołałaś moje demony
    pamiętam te chwile, kiedy z oczami pełnymi łeż zmuszałam się do składania życzeń, komuś kto nawet w świąteczny dzień nie potrafił się pohamować
    dlatego m.in jestem sama. składam życzenia tylko tym którzy mnie kochają naprawdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przecież taki drobiazg jak rozsypana kawa nie jest wart tylu złych emocji. Więc nie wiem, dlaczego są.

      Usuń
    2. Aniu, też tego nie rozumiałam, że byle pretekst był dobry

      Usuń
  4. Rozsypana kawa to drobiazg. Gorzej, kiedy całe życie jest w rozsypce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by może myśleć, że jedno jest objawem drugiego. A to przecież nieprawda:)

      Usuń
  5. Jak mi się coś rozsypie, to staram się znależć odpowiednie ręce, które to za mnie posprzątają:)

    OdpowiedzUsuń