środa, 16 maja 2012

Spotkałam Ją wczoraj


11 komentarzy:

  1. A pozdrowiłaś ją ode mnie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna muszynka - z bliska wygląda lepiej i milej niż wtedy, gdy lata koło nosa, ucha, jedzenia itp itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. I zapewne ma skomplikowany świat uczuć;)

      Usuń
    2. zastanawiam się....jak sobie skombinowała taką fajną polerkę na pleckach

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. jest naprawdę piękna - piszemy razem!!!!!! (zastanawiam się, czy jej zamiast pajączka na tapetę nie wrzucić, ale to może następnym razem - zieleń zdjęcia z pajączkiem działa bardzo dobrze - Ania zaopatrujesz nas w śliczne zdjęcia, dzięki - gdzie się tak nauczyłaś fotografować?)

      Usuń
    5. Własnie się zarumieniam:) Nigdzie się nie uczyłam, zawsze kochałam fotografować i jeszcze wiele w tym względzie chciałabym się nauczyć.

      Usuń
  3. piękna. Mar ma rację a propos zdjęć.

    ps. żeby jej tylko Ropuszka nie pożarła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że mucha spotka na swej drodze tylko ropuszki-wegetarianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e ta...ropuszki są tak refleksyjne że nie ma opcji aby zdążyły złapac taką muszkę językiem, ropuszka moze sobie najwyżej pomarzyć o wypolerowanej na pleckach muszynie

      Usuń