środa, 12 grudnia 2012

Ciemność w grudniu

Ciemność zaskoczyła Młodszą w łazience o 6.30 rano podczas malowania rzęs, a mnie podczas sprawdzania jej Strasznie Skomplikowanych Raportów na laboratorium, które robiła prawie całą noc.
Ale nie był to zwiastun końca świata, ot zwykły pożar transformatora.
Młodsza zapaliła świeczkę, ozdobną, z prawdziwego wosku, w kształcie pszczelego ula.
Ja oświetlałam sobie klawisze laptopa komórką.

- Jakie ładne czapeczki - rozczuliłam się.
- To bramki logiczne - wyprowadziło mnie z błędu dziecko.

Dyslektyczne dziecko. Bo po co komu ogonki przy "ę"? I jaka różnica między worem a wzorem?
A co to jest "oscylostopa" i "współwynnik"?

Zachowałam wiele jej zeszytów z różnych poziomów kształcenia.
Zawsze niezawodnie poprawiają mi humor.

- Skoro już nie śpisz, to może byśmy wyszli? - zaproponował nieśmiało pies.
- Jeśli to konieczne - jęknęłam. - Ale normalnie o tej porze jeszcze śpisz, więc...
- Tylko pół saszetki? - zawołała kotka znad miski.

A potem nastał dzień.

10 komentarzy:

  1. :):):) współwynnik, to oczywiście takie współ, które jest przynajmniej częściowo winne, a jakże, po co brać całą winę na siebie, gdy jest współwynnik? stąd już blisko do współwinnika i to winnika, czyli ślimaka winniczka, który jest chodzącym sprawcą całej winy:)

    O pożarze transformatora widziałam dziś wzmiankę w TV:) a teraz patrzę, że faktycznie - w telewizji nie oszukują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A oscylostopa to pewnie po prostu moja stopa - wszak stale nią macham:)

      Usuń
  2. Aniu i dla Ciebie mam piosenkę.
    Wybaczysz, że tak długo? To nie mogło być byleco :)

    http://www.youtube.com/watch?v=mJK953b4uS0

    Tak Cię widzę.
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. moj maly, nie dyslektyczny i juz osmiletni synek oswiadczyl wczoraj
    Mamo, ja na pewno cos kiedys wynalezne!

    OdpowiedzUsuń
  4. A potem nastał dzień. Dzień uzdrowionej trąbki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, ten laptop przy świecach, jak w średniowieczu normalnie :DDD! Zawsze mnie roztkliwiają takie obrazki :D.

    OdpowiedzUsuń