piątek, 21 grudnia 2012

Koncert

Dziś ważny dzień.
O 19.30 rozpoczął się koncert dla Magdy.
Artyści śpiewali znakomicie.
Czasem można było się wzruszyć.

Spotkałam dziś Magdę po raz pierwszy - to świetna dziewczyna.
Tu na zdjęciu z Paniąstarszą.


















Okazało się też, że jechałam jednym autobusem z Tempo Giusto.

Po koncercie były rozmowy
oraz wino i tort.
Taki tort:

















Mój maleńki aparacik starał się, jak mógł,
ale zdjęcia śpiewających aktorów na scenie wyszły tak sobie.

















Za to na pierwszym planie, jak należy, Magda z mężem.
I tak powinno być - bo tu Ona właśnie była na pierwszym planie.

A niżej ręka Panistarszej.

















Dobra, silna ręka.

I jeszcze zdjęcie specjalnie dla Li.
To palec Panistarszej wysyła do Li zdjęcie tortu.

7 komentarzy:

  1. Ha, umieściłam na blogu to zdjęcie tortu:)
    Aniu, Twój zmysł obserwacji mnie poraża:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako "porażona" postanowiłaś skomentować podwójnie:D

      Usuń
  3. Usuń jeden komentarz, nie lubię się powtarzać;-)
    Ale panistarsza jest młoda, prawda?
    Nie znam drugiej tak młodej osoby w jej wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dziękuje Ci za obecność, za wsparcie. Wiem jak to bardzo jest potrzebne mojej żonie i jak to jest dla niej Ważne - Wy Wspaniali Ludzie. Żałuje, że jakoś nie pogadaliśmy dłużej po koncercie - myślę, że nie ostatni raz widzimy się z ludźmi Nam sprzyjającymi i wówczas będzie więcej czasu. Pozdrawiam Serdecznie i Życzę Wszystkiego Najlepszego z Okazji Świąt oraz Nowego Roku dla Ciebie oraz Całej Twojej Familii. Mąż Magdy :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, że mogłam Was poznać. To Wy jesteście wspaniali - mierzycie się przecież z bardzo trudnym zadaniem. Na pewno się spotkamy i to nie raz, bo wierzę, że Magdzie się uda.
      Ja również życzę spokojnych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku,
      Ania

      Usuń