środa, 26 grudnia 2012

O fotozagadce...

... napisałam własny komentarz pod tamtym wpisem.
Po namyśle takim, że aż się kurzyło, doszłam do jedynego słusznego wniosku, że mało kto zajrzy do starego wpisu, a jeśli nawet, to nie po to, żeby czytać moje komentarze pod nim ;)
Przeklejam więc ów komentarz z małymi zmianami:

Zagadkę możemy uznać za rozwiązaną:)
Nikt w zasadzie nie odgadł, choć mnie najbardziej rozbawiła odpowiedź Michaliny.
Mój mąż natomiast wyraził entuzjazm, zapoznawszy się z odpowiedzią Schronienia.
Kto chce ode mnie w nagrodę książeczkę (może być przeze mnie zredagowana), niech napisze maila na adres zawarty w odpowiedzi mojej dla Dorothei:)


Dotyczy to oczywiście wszystkich, którzy skomentowali tamten wpis, a co!
Mar, ty oczywiście w przyszłości dostaniesz ode mnie jakieś książki, chcesz czy nie chcesz:)

I jeszcze zdjątka z wczoraj wam pokażę




33 komentarze:

  1. ja tam zawsze reflektuję na książki pod Twoją redakcją! ludzie, te książki są niesamowite. bierzcie.
    ze swojej strony oferuję produkty z filcu ;)
    milego dnia, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho ho
    Aniu, kamera Anię kocha, a Ania kocha to, co robi:))

    OdpowiedzUsuń
  3. i jeszcze pytanie:)
    gdzie znajdę wykaz redagowanych przez Ciebie książek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, takiego wykazu nigdzie nie znajdziesz, albowiem on nie istnieje. Nikt chyba jak dotąd nie wpadł na pomysł takiej inwentaryzacji, bo też nie wiadomo, czemu miałby on służyć;)
      Nie sądzę nawet, abym ja sama pamiętała wszystkie książki, przy których pracowałam, to były przecież setki... myślę, że na pewno ponad dwieście.

      Usuń
    2. to skąd schronienie zna tytuły?
      Aniu, zegar chyba szwankuje:P

      Usuń
    3. gago, zaczynasz mnie przerażać ;)

      Usuń
    4. Aniu
      ja tak bardzo lubiem czytać ...:P
      Boszsz, wszyscy podcinają mi skrzydła...:)

      Usuń
    5. A co najbardziej lubisz czytać?

      Usuń
    6. trudna odpowiedź...
      w tej chwili chyba najbardziej lubię biografie
      bardzo, bardzo odpowiada mi klimat książek Myśliwskiego
      tak się teraz zastanowiłam, że mam w swym życiu etapy czytania książek tematycznych lub z pewnego obszaru kulturowego...
      ale moją najukochańszą, przeczytaną dziesiątki razy,są Chłopi-
      książka napisana muzyką i obrazem:)

      Usuń
    7. Poszukam czegoś - choć redaguję głównie książki naukowe.
      Ale ostatnio było też coś, co w pewnym sensie układa się w biografię, czyli listy pewnego znanego badacza do jego żony i vice versa.
      Pisz na maila, jeśli reflektujesz :)

      Usuń
    8. a jaka dziedzina nauki?

      Usuń
    9. Humanistyczna. Głownie szeroko pojęte kulturoznawstwo.

      Usuń
    10. Aniu, tytuły na mejla poproszę:P
      jaki świat jest mały...

      Usuń
    11. chociaż kilka.., proszę...:)

      Usuń
    12. Zajrzyj do moich wpisów z 11 marca, 18 marca i 21 września - tam są recenzje:)

      Usuń
    13. dzięki, już lecę:P

      Usuń
    14. pięknie potrafisz zachęcić:DDD

      Usuń
  4. pokonkursowo dałam odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc przysługuje Ci książeczka:)

      Usuń
    2. ostre, jak przeczytasz, to podeślij:P

      Usuń
    3. że jaaaaaaaaak? nie liczyłam na książeczkę.. oooo

      Usuń
    4. Z jakiej dziedziny ma być?
      I na maila poproszę:)

      Usuń
    5. żebym ja tego maila znała... ;)

      Usuń
    6. O tym, gdzie jest mail, napisałam w treści notki:)
      Ale proszę:
      anna_am11@yahoo.com

      Usuń
    7. ostre
      jak nie znajdziesz, to Ci go wyślę!
      ale szukaj...:P

      Usuń
    8. no taaaa ja nadal zmulona :D

      Usuń
  5. :):):) buziaki! Oczywiście choinkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no przecież od razu widać, że chuinka... a do głowy by mi nie przyszło "że co, jakby ptak nasrał?!"
    biała zima u ciebie- przymiotno białe i dereń biały.

    OdpowiedzUsuń