piątek, 1 marca 2013

Ach, to Ty!






19 komentarzy:

  1. och jak miło Cię widzieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, to tegoroczny ??:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatność i siła.
    Nasze bardziej nieśmiałe, dopiero wychynęły.
    Na Mazurach jeszcze dużo śniegu, rodzice będą musieli troszkę dłużej poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na Mazurach nie ma, rozmawiałam z tatą.

      Usuń
  4. ))) uśmiecham się, bo u mnie kilka dni temu post pod takim samym tytułem:))
    miło tu u Ciebie, poetycko:)
    częściej zaglądać będę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wreszcie ta wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę???... to dziś???? wspaniale :)
    pięknie tu u ciebie :)
    przycupnęłam w kąciku
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam na planecie zwanej Ursynowem - a tu można spotkać ciekawostki, na przykład przebiśniegi na trawniku :)
      Taka moja Ursinovia

      Usuń
  7. Gdzieś Ty go wygmerała, Aniu! W sam raz na powitanie marca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na trawniku. Ale rzeczywiście musiałam się naszukać.
      Oczywiście będę monitorować ich rozwój :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Pójdę sprawdzić, może otworzyły paszcze:)

      Usuń
  9. od razu sie na duszy lepiej robi od takich widokow :))))

    OdpowiedzUsuń