niedziela, 21 kwietnia 2013

21 kwietnia

24 lata temu przyszła na świat.
Ona.  Starsza.

20 komentarzy:

  1. Najlepszego!
    Mój Młody dziś solenizantuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne mamy dziecka, tylko strasznie szybko nam się starzeją..:PPP
    Sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie-sa-mo-wi-cie podobna do Ciebie.
    Piękna matka i piękna córka.
    Ociec też pewnie niczego sobie :)
    To święto urodzonej i rodzicielki, więc wszystkiego dobrego dla Was! Niech się Wam ścieżki prostują!
    Dla oćca też pozdrowienia!
    Ściskam Aniu (osobno)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,
      Przekażę wszystkim:)
      Owszem jest podobna do mnie - i do ojca też :)

      Usuń
  4. happy birthday!

    dzisiaj są też urodziny królowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    Bardzo ładna córka :)
    I jak szaleńczo lubi prasować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleńczo zgrabnie Jej to wychodzi :)
      Sto Lat dla Córci:)

      Usuń
    2. Czy ja widziałam ją kiedyś prasującą? Oprócz reklamy... :))

      Usuń
  6. Sto lat w zdrowiu szczesciu i milosci

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna corka Aniu i wszystkiego najlepszego dla niej!!
    Ale dlaczego ja zawsze mysle, ze to TY masz dwadziescia pare lat:)))
    A moze dobrze, ze tak mysle, to nie bede tego zmieniac;)

    OdpowiedzUsuń
  8. samych pięknych chwil życzymy Starszej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz: serdeczności dla pięknej Starszej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, jaka jestem zapóźniona... Składam Starszej i składam Tobie, bo to przecież Was obu święto, dziewczynki. :)

    OdpowiedzUsuń