piątek, 10 maja 2013

Czym się różni....

...biedronka?




















Tym, że mieszka tu:


21 komentarzy:

  1. Od razu rozpoznałam tutejszą. ;)


    PS. Już przeczytałam, jak było. Ogromnie się z tego cieszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie przeczytałaś?

      Usuń
    2. W refleksjach przedpodróżnych, choć już po niej. Troche splątałam się chronologicznie. :)

      Usuń
    3. A - bo myślałam, że gdzieś recenzję spektaklu znalazłaś. Bo ja znalazłam tu: http://kultura.trojmiasto.pl/Zagraj-to-czyli-Dada-von-Bzdulw-w-stylu-retro-n68754.html

      Spektakl bardzo mi się podobał, napiszę później więcej. A morze, całkiem pusta plaża w drobnym deszczyku - coś wspaniałego. Spędziłam tam półtorej godziny i mogłabym dłużej...

      Usuń
    4. Aniu, plaża jeśli istnieje dla mnie, to wyłącznie pusta. A deszczyk stanowić może wówczas tylko dodatkową atrakcję. :)

      No i wzdycham sobie troszkę na myśl, a gdy poczytam recenzję, to westchnę pewnie jeszcze bardziej. Ale wzdychać nie ma co, prawda? Nno! (i tu tupnęłam na siebie z lekka).

      Usuń
    5. Wzdychanie głębokie tylko ewentualnie w celu dotlenienia się :)

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Aniu za morzem tęsknię nieustannie, taka plaża to marzenie, a biedroneczkę pamietam z tamtego roku! Dużo rozmawiałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co ona kopie w tym piasku? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plaga biedronek z kilku ostatnich lat skutecznie zniechęciła mnie do tych stworzonek. Do tej pory jeszcze wylatują z przeróżnych miejsc w moim domu.... brrrrrrrrrr
    Ale zdjęcie piękne :)
    Buziaki i miłej soboty życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby ten spektakl był w Warszawie, to miałabyś połowę (większą?:)) przeżyć.
    Morze ma w sobie niesamowity spokój. Spokój wielkiej siły.
    Puste plaże z biedronką zamiast ludzi, ooooo ..... Miałam 18 lat jak ostatni raz panoszyłam się na bezludnych plażach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w zasadzie zrobiłam to po raz pierwszy. Mogłabym tam siedzieć do wieczora... :)

      Usuń