poniedziałek, 3 czerwca 2013

Jasna materia












43 komentarze:

  1. soczyście. aż mnie pragnienie zmogło.

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy mogłabyś sfotografować jakiegoś elfika, jak tak drążysz te kwiaty?
    Please...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne!
    Trójeczka moja ulubiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tajemniczy Ogród :)a elfy szybko uciekają przed zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby je kto gonił niemalże;)

      Usuń
    2. :) albo jakby one kogoś goniły.... ponoć elfy dość agresywne są, tak słyszałam :)i literatura podaje przykłady...

      Usuń
    3. Oraz plują, gryzą i rzucają łajnem ;))
      A według Tolkiena to całkiem spore są...

      Usuń
    4. no właśnie o tym przykładzie myślałam, między innymi, co tworzy mi dysonans poznawczy :)

      Usuń
  5. Takich własnie jasnych kolorów teraz potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania chyba śpi, bo na Ursynowie burza. Albo pracuje.
    W każdym bądź razie nie odpisuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania pracuje pilnie i dzisiaj jeszcze popracuje. A wcześniej w wydawnictwach byłam. I jeszcze w sklepie z lampami - dodam tajemniczo:)

      Usuń
    2. Może wynaleźli lampy oświeceniowo - rozweselające?
      Takie, przy których chce się pracować?

      Usuń
    3. Och, do pracy wystarczy jakakolwiek... :)

      Usuń
    4. na pewno są lampy antydepresyjne, ale ponieważ używają ich nagminnie Finowie, którzy mają najwyższy odsetek samobójstw, nie jestem pewna, czy powinno się je rekomendować :)

      Usuń
    5. Może bez nich mieliby jeszcze wyższy? ;)

      Usuń
    6. no cóż, tego nie wiemy....

      Usuń
  7. Dobra, Aniu, już nie szukaj tych elfów. Deszcz je przegonił. Wracaj do domu, do swoich fanów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam malutkie parasoleczki.
      A tak w ogóle, to którym anonimem jesteś? Znanym mi czy nie?

      Usuń
    2. Teraz to się tylko domyślaj. Już więcej się nie ujawnię. O,nie! Czy to ważne, czy znanym, czy nie? Ważne, że życzliwym.

      Usuń
    3. Mogę się jakoś nazywać, dajmy na to Kotekpsotek.

      Usuń
    4. Ale mnie lub!

      Usuń
  8. Ja dziś dzień miałam, że raczej jasna cholera. :] Ale niech tam! Już prawie po nim. Grzybkami się napawam i kropelkami - zwłaszcza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Jutro na pewno będzie lepiej - a może już dzisiaj.
      Ale grzybki o takie zwyczajne? ;)))

      Usuń
    2. Jest lepiej, jest - wykrakałaś. :)
      A w sprawie grzybków będę pozorować, że ne rozumim. ;)

      Usuń
  9. A ja biorę przedostatnie, z niteczką, i trawy...
    Dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś również miał/a dobre sny :)

      Usuń
  11. normalnie reklama wczasów pod grzybkiem! tylko ugryźć takiego i się zmniejszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz jakie wtedy będą wielkie komary?

      Usuń
    2. no tak, nie pomyślałam.. ale za to łatwiej będzie w nie trafić :P

      Usuń
    3. Kulką - taką jak na mole ;)))

      Usuń