piątek, 28 sierpnia 2015

Córki

Moja starsza córka niedługo ma zdawać egzamin magisterski. Przeglądam jej pracę i bardzo mi się podoba. Dotyczy pewnej mało znanej w Polsce techniki nauczania gry aktorskiej, której Ania jest również adeptką - uczyła się jej równolegle z zajęciami na normalnym wydziale aktorskim. Prawie nic o tym nie napisano po polsku - Ania sprowadziła sobie książki na ten temat w języku angielskim.
Dowiaduję się, czytając, tylu nowych rzeczy.
Lubię dowiadywać się, lubię wiedzieć, znać, rozumieć. Albo nawet nie rozumieć - ale dotykać.
Jestem również blisko córki. Która potrafiła ostatnio zadzwonić w środku nocy, aby podzielić się emocjami związanymi z tematem pracy.
Mam kochane córki, najważniejsze istoty w moim życiu.

18 komentarzy:

  1. To ogromne szczęście, największe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle corki, Jaka radosc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niezwykłe. Jak pewnie dla każdego własne dzieci są niezwykłe :)

      Usuń
  3. Można wiedzieć co to za technika? Bo u mnie na składzie bardzo młoda, ale rownież aktorka. ;)
    Gratuluje Aniu, masz piękna i zdolna córkę, a nawet dwie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem która młodsza, która starsza.
      Ale córka Ania zdolna i cudownej urody dziewczyna :-) Drugiej nie widziałam (chyba) ;-)

      Usuń
    2. Lolu, to technika Sanforda Meisnera, nauczana właśnie w USA :)
      Melodio - młodsza się nie pokazuje, dba o prywatność wizerunku, co starszej w oczywisty sposób nie może dotyczyć :)

      Usuń
  4. Fajnie jest mieć fajne dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Wtedy człowiek ma poczucie, że bilans jest na plus... :)

      Usuń
  5. Masz piekne i mądre córki, bardzo utalentowane. To dla ciebie musi być wielka radość!

    OdpowiedzUsuń
  6. ... bo nie ma nic większego, ważniejszego niż pozostawienie po sobie Dobrego Człowieka. To najdonioślejszy ślad naszego istnienia. Bez następnych pokoleń istot, które lubią wiedzieć i są wrażliwe, nasz gatunek by nie przetrwał.
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. To jest najważniejsza sprawa. Mam nadzieję, że mi się udało.

      Usuń
    2. Chyba już możesz mieć pewność :D

      Usuń