niedziela, 4 października 2015

Bytom

Pojutrze rano wybieram się do Bytomia. O godzinie 12 mam zacząć pierwsze zajęcia -  Antropologię widowiska tanecznego z II rokiem. Potem jeszcze jedne, nocleg w pokoju gościnnym uczelni i rano w środę dwa zajęcia.
Czytam, poszerzam wiedzę i porządkuję ją. Układam zarys zajęć. Ale i tak emocje są bardzo duże.
Bilety na Pendolino kupiłam już dawno, bo wiadomo, wcześnie kupione są trzy razy tańsze. Do Katowic dwie godziny i 20 minut, potem jeszcze tramwaj. Ale ja lubię jeździć i w dodatku dobrze mi się środkach komunikacji czyta i pracuje.
Nowy etap. Nowe spotkania. Być może również z tą cząstką mnie, którą mało się zajmowałam.
Trzymajcie kciuki.

20 komentarzy:

  1. Trzymam mocno!
    Znam te emocje i wiem, że będzie przepięknie Aniu!
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję - na razie chyba jednak moment popłochu we mnie :))

      Usuń
  2. Już trzymam. I życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam trzymam!
    Ja bym umarła ze strachu, ale Ty dasz radę. Pierwsze koty już za płotami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz mnie :)))
      No, ale w sumie z tymi kotami to masz racje.

      Usuń
  4. Aniu, dasz radę ! A kciuki trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tramwaj,to 6,jest nowy,szybki,jedzie krócej niż stara 19.
    pozdrawiam Cię i życzę miłego pobytu na Górnym Śląsku.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam, trzymam! Dasz radę; kto, jeśli nie Ty:).

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam i czymiem. ;) Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wszelki wypadek dobrze jest i trzymać i czymieć :)

      Usuń
  8. Powodzenia! Byłam w Bytomiu parę miesięcy temu. Ciekawe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam mocno Aniu,
    Sama bym cię chętnie posłuchała, choć tematu zupełnie nie ogarniam ale przyjemnie się słucha ciebie, I tej przyjemności odczuwania zyczę twym studentom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam w Bytomiu sto lat temu. Trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, dziewczyny, bardzo :*

    OdpowiedzUsuń