sobota, 7 listopada 2015

Nowa książka

Kolejna książka z serii Tangere zbliża się - na razie dyskretnie.
Może być tak, że pojawi się jeszcze w listopadzie.
Autorka jest bardzo młoda, ale pisze tak, jakby skondensowała się w niej wiedza i pamięć tysiącleci.
Dotykając ziemi, odsyła w kosmos - powiedziałabym.

Oto jedno ze zdjęć ze środka.
Autorką jest Autorka.


Jakoś tak jest, że książki z serii Tangere wzruszają mnie bardziej niż te pisane przeze mnie.
Uczucie nieporównywalne z innym, gdy bierzesz je do ręki.
Nie chcę przestać tak czuć.

12 komentarzy:

  1. To mogłaby być piękna, wysmakowana okładka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka jest pod względem graficznym jest wspólna dla serii, dlatego będzie podobna do tej w książce Magdy Szozdy. Elementy zmienne, oprócz tytułu, nazwiska oraz noty na odwrocie, to emblemat na dole, na linii.To jakby sygnatura autora.

      Usuń
  2. Piękne, graficzne zdjęcie.
    Masz szczęście, wiesz? Możesz robić to, co sprawia Ci radość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To uczucie, o któym piszesz i mnie jest nieobce...Tworzenie, wzruszenie, dotyk jakiejś magii...Jak dobrze to czuć. A młoda Autorka zapewne bardzo szczęsliwa, ze jesteś jej mecenasem, promotorem, dobrym aniołem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olgo :***
      Wiesz, to zaszczyt dla mnie, że tak wspaniali Autorzy zaufali mi jako wydawcy. tak to widzę...

      Usuń
  4. Piekne zdjęcie. Jestem ciekawa młodej Autorki.
    Bardzo podoba mi się czapka z poprzedniego postu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedlugo sie okaze :)
      (cos zabralo mi polskie znaki..... )

      Usuń
  5. I za jakiś czas będzie można palcem przejechać po wielu grzbietach serii ... mmmm .....
    Na ślicznej póleczce. Czujesz to? Mmmmmmmm ........

    OdpowiedzUsuń