poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Strona

Nadłubałam się, że ojej! Wprawdzie układ stron i podstron i cały szkielet zamówiłam, ale wypełnianie treścią było bardzo pracochłonne, dziś aż mnie kark boli. Założyłam np, że w podstronie z recenzjami, podzielonej na jeszcze mniejsze podstrony, będę miała wszystkie recenzje wydanych książek. Robię je precyzyjnie i według wzorca: fragment kopiuję albo przepisuję i daje link (albo adres bibliograficzny, gdy jest tylko wersja papierowa). Układam od najświeższych do najdawniej wydanych książek i w obrębie konkretnej książki też ten sam układ. Kilka musiałam zostawić, nie mam już dziś siły przepisywać, ale uzupełnię. Aktualności też chce pouzupełniać, przynajmniej najważniejsze, żeby było wiadomo, co się działo. Już nie mówię o opisach książek, biogramach autorów itd. Tu jest:
Strona internetowa mojego wydawnictwa

Bardzo już chciałam i potrzebowałam ją mieć. Zwłaszcza teraz, gdy Stance Kronholda są nominowane i mają szanse... I książek coraz więcej i w ogóle.
W środę zamierzam pojechać do Gdyni na festiwal "Miasto słowa", związany z Nagrodą Literacką Gdynia. Znalazłam nawet tanie noclegi - w akademiku Akademii Marynarki Wojennej!


17 komentarzy:

  1. Aniu, strona jest doskonała, jasna, przejrzysta. Brawo. (PS. przypadkiem zauważyłam błąd. W zakładce "Książki" > seria Tangere kliknęłam na"Białaczkę". Pojawiło się zdjęcie i informacja o "Wojnie z kukułką". "Wojna"Żechowskiego jest dwa razy, raz na swoim miejscu, a raz w miejscu "Białaczki")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzięki, to będzie dzisiaj wszystko poprawione :)

      Usuń
  2. Gratuluję, piękna robota.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba...jaka przejrzysta, ladna graficznie...elegancka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się - bo miałam różne myśli. Chciałam, żeby było ascetycznie, tylko trzy kolory itd, a potem zaczęłam myśleć, że może przesadziłam z tym. Ale skoro się podoba, to tak będzie :)

      Usuń
  4. Super! Dziś tylko zajrzałam, ale jak wrócę z wakacji wczytam się.
    Gratuluję Aniu, to kolejny sukces!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada sie super:) pisz tka dalej

    OdpowiedzUsuń