wtorek, 30 października 2018

Nieodległość

Nowa książka w Convivo, Święto nieodległości, jest już w drukarni.
Poczytajcie, jak pisze o niej na swoim blogu Chałwa zwyciężonym autor, Janusz Radwański.
Okładka wygląda tak:
Współprojektantką okładki jest Kalina Radwańska (ur. 2014), a autorami ilustracji dzieci ze Szkoły Podstawowej w Kolbuszowej Górnej.
Autor jest znakomitym poeta i tłumaczem, a także muzykiem.
Od dawna czytam jego blog, zachwyciłam mnie jego książka Kalemberek - napisałam nawet jej recenzję, opublikowaną w czasopiśmie "Borussia".
No!

15 komentarzy:

  1. Fajne gry słowne. Az dziw, że w drukarni nie poprawili:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi intrygująco. Pomysł żeby wykorzystać rysunek małej "projektantki" na okładce, świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środku są ilustracje do jednego z wierszy, zrobione w ramach konkursu przez dzieci w szkole. Są niesamowite.

      Usuń
  3. Gratuluję kolejnego książkowego dziecka!
    Bardzo jestem ciekawa wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jest proszę pani i jedną i drugą, obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Święto nieodległosci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainwestowałem w ulotki od www.ccsdruk.pl. Było warto. Naprawdę wysoka jakość!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń