czwartek, 8 listopada 2018

W środku



19 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba i to co nawierzchu i to srodku...napiszesz cos wiecej na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najnowsza książka wydana w moim wydawnictwie, pisałam o niej w poprzednim poście :)

      Usuń
    2. no nie wiedzialam, ale teraz juz wiem...zajrzalam

      Usuń
  2. Piękna ilustracja, tekst poruszający. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się!
    Świetna ta dziecięca ilustracja!

    OdpowiedzUsuń
  4. rysunek bardzo dobry jako ilustracja bardzo dobrego tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jżdziłam kiedyś na takiej furze w czasie wakacji, gdy mój przyszywany wujek zwoził snopki zboża z pola do stodoły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się zawsze wydawało, ze jak fura jest wysoka, to łatwo spaść :)

      Usuń
  6. Omatko, ale ze mnie ignorantka! Myślałam, że to widły i ogień piekielny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dobra sztuka jest otwarta na różne interpretacje :)

      Usuń
  7. Przepiękna ilustracja i wspaniały wiersz. Nie przyszło mi do głowy, że też mogłabym napisać o furze:)

    OdpowiedzUsuń