poniedziałek, 24 grudnia 2018

Zajrzałam

A w sobotę, deszczu, zajrzałam do studzienki






25 komentarzy:

  1. Żeby wyjść z doła, trzeba patrzeć w górę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To myląca metafora. Bo czasem ta góra może być schowana dość głęboko.

      Usuń
    2. No i warto się podpisywać ;)

      Usuń
  2. Dobrze, że zajrzałaś! Prawdziwy kosmos tam jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia ! Na drugim łypie oko, ze źdźbłem. W ogóle jest jakieś bardzo symboliczne, ma treść, jeszcze nie wiem jaką, ale ma. Jak ogarnę jaką, to dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze zajrzałaś i powstało coś intrygującego.

    OdpowiedzUsuń
  5. ...i tak to już jest ,że wpierwej zapraszamy, rozbieramy i naga pozwala nam się fotografować a gdy tym znudzeni wyrzucamy ja do studzienki, gdzie nikt ni jej ni nam nie pomoże...Świąteczny czas wspominania. Świąteczny czas samotności , refleksji. Pamiętam pani opisywaną fobię i nie bym z przekory a ot bo tak trudniej , komuś kto odpycha, Uśmiechu Narodzonego Boga pani życzę i Jego Towarzystwa, uświadomionego czy nie ale zawsze, życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W studzience jest życie, bardziej intensywne, niż nam się wydaje. Pełne drobnych bogów.

      Usuń
  6. Piekne zdjecie, intrygujace, zmuszajace do wytezenia wyobrazni.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne obrazy abstrakcyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ja bardzo. jest w niej woda, a niektóre są suche. Lubię patrzeć, jak leci do niej deszcz.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kiedyś, małym aparacikiem, nagrałam wpływającą do niej wodę, z szumem. jedna minutę i jedna sekundę. Mam to nagranie, lubię je.

      Usuń
  9. Warto było zajrzeć. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona się zmienia, w zależności od tego, co do niej wpada. Fotografowałam ją już i nawet nagrywałam.

      Usuń
  10. Aniu, "Brawa dla nowych wydawnictw, takich jak Pauza, Officyna, Wydawnictwo Pewne ( humanistyka), Convivo, które wprowadzają ważne książki" - to cytat z krótkiego podsumowania 2018 roku z FB Justyny Sobolewskiej z 27 grudnia, sprzed 10 godzin. Uściski noworoczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę Twój wpis u JS, czyli sama zauważyłaś. Super!

      Usuń
    2. Tak, widziałam, Bogdan Prejs mi napisał :)

      Usuń