sobota, 27 kwietnia 2019

Wieści

Na froncie mieszkania bez zmian.

Ale dobre wieści na polu poezji: moją książkę "Tyle nieznanych ryb" nominowano do nagrody Orfeusz w kategorii Orfeusz Mazurski, a przedwczoraj do Nagrody Literackiej Warmii i Mazur "Wawrzyn".
Tak mazursko się zrobiło.
Widocznie muszę przerobić kompleks mazurski, zanim się od niego uwolnię :)
Nie, żebym chciała zaprzeczyć swemu pochodzeniu stamtąd. Chodzi o twórcze przerobienie. Pewnie poezja jest do tego jakąś drogą, może jedyną możliwą.

25 komentarzy:

  1. Gratuluję. Może uda się "przerobić" kompleks tak, żeby już nie był kompleksem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak. Mam na myśli jakieś pole traumy z przeszłości. Może kompleks to złe określenie.

      Usuń
  2. Gratulacje serdecznie! ❤️ A ja właśnie czekam na książkę. Wiem, dopiero teraz...Ale już się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wcale mnie nie dziwią te nominacje; jesteś tak niezwykła, zdolna, wrażliwa itp i itd, ze to normalne.
    Bardzo się cieszę i gratuluję i pozdrawiam serdecznie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doroto, jak coś takiego czytam, mam ochotę się krygować - bo nie jestem przyzwyczajona ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Nareszcie! Bardzo się cieszę i bardzo gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Gratuluję i bardzo się cieszę!!
    Ta książka jest przecież tak dobra! Niech wygra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wolę się nastawiać, najwyżej dam się przyjemnie zaskoczyć ;)

      Usuń
  6. dobrze jest być skądś.

    OdpowiedzUsuń
  7. też trzymam kciuki nieustajaco

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Rozpracuj traumę, nich Cię nie nęka.

    OdpowiedzUsuń