środa, 5 lutego 2020

Etap moszczenia się






23 komentarze:

  1. Bardzo ładnie umoszczone gniazdko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze parę obrazów do powieszenia i muszę mieć fotel i stojącą lampę :)

      Usuń
  2. Zdjęcie 1 i 3

    Znajdź 3 różnice?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne zajęcie.Sliczne kafelkowe obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam ten obraz. Już go kiedyś pokazywałaś, prawda? Jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jeszcze niepowieszony, tak. Będzie w drugim pokoju, ale wymaga użycia poziomnicy.

      Usuń
  5. Ładnie!
    Dużo miejsca na książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie. I przestronnie. Będzie Ci tam dobrze. Tak myślę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic milszego od moszczenia...i milo masz! a widze balkon wiec na wiosne bedziesz sadzila kffiatuszki! pozdrawiam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też pozdrawiam i mam nadzieję, że mnie odwiedzisz :)

      Usuń
  8. moszczenie to sama przyjemność ))
    oraz piekna ta biblioteczka po sam sufit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre jest bardzo, że książki za szkłem, przy mojej alergii na kurz książkowy...

      Usuń
  9. Pięknie się mościsz i przytulnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś dokończyłam wieszanie firanek w małym pokoju :)

      Usuń
  10. Pięknie! Biblioteczka za szkłem to jest to!
    Niech Ci się dobrze mieszka 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Za szkłem to dla mnie konieczność, z powodu alergii na kurz książkowy...

      Usuń
  11. Dobrze Ci idzie, widzę, że obraz czeka na swoje miejsce... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń