niedziela, 31 stycznia 2021

Kalendarz

 Choć urodziłam się w lutym, w tym kalendarzu jestem kwietniem. 



Jakiś czas temu Kazimierz Brakoniecki zadzwonił i zapytał, czy znakazlabym jakiś mój wiersz nawiązujący treścią do którejś z pór roku, do kalendarza wydawanego przez Wspólnotę Kulturową Borussia. Szukałam w pamięci i w tomach, ale nie znalazłam. Kazimierz powiedział jednak, że sam poszuka. Znalazł w książce, o której w ogóle nie pomyślałam, bo Spacja. Notatnik redaktorki to raczej małe prozy, ale okazało się, że tak też może być.

Niedawno dotarł do mnie gotowy kalendarz, z pięknymi ilustracjami Ewy Pohlke.

Bardzo lubię jest malarstwo, mam nawet jedną pracę, kupioną trzy lata temu. Taką:


A poza tym jakoś staram się żyć.

10 komentarzy:

  1. Starać się żyć to czasem bardzo dużo.
    A ilustracje do kalendarza bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię styl Ewy Pohlke, jej kolory. To w ogóle bardzo ciekawa, pozytywna osoba.
      jak chcesz zobaczyć więcej, to tu jest blog - wirtualna galeria: http://evapohlkeart.blogspot.com/

      Usuń
    2. Za dużo mi było na jeden raz. Ale przemawia do mnie.

      Usuń
  2. Piękny kalendarz. Kwiecień wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowy kalendarz.
    Aniu żyjesz pięknie i twórczo.
    Serdeczności ślę
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kalendarz! :) Starać się to już sukces sam w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzę własną firmę od wielu lat i zdaję sobie sprawę z tego, jak ważna jest obecnie reklama, dlatego staram sie w nią stale inwestować i analizować trendy. Polecam Wam https://iszczecinek.pl/pl/651_materialy_partnera/23267_5-pomyslow-na-prezenty-z-okazji-dnia-babci-i-dziadka.html , gdzie dowiecie sie o świetnych pomysłach na prezent dla Waszych dziadków.

    OdpowiedzUsuń