czwartek, 30 sierpnia 2018

W Gdyni słucham, jak szumi






21 komentarzy:

  1. Przepięknie!
    I Ty piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowaly mnie te paski na czole. A morza troche zazdroszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nie miałam tych pasków i na zdjęciu ich nie było, gdy je wstawiałam :)))

      Usuń
    2. No właśnie, te paski! :)

      Usuń
    3. Od razu zauważyłam. Paski na pięknym czole. Wyglądają zbyt równo, by udawać zmarszczki. Zresztą od czego człowiek mógłby dostać TAKICH zmarszczek?
      Piękne morze.

      Usuń
    4. To pewnie sprawka kosmitów :)

      Usuń
  3. Aż mi zaszumiało, ech morze, dobrze się słucha szumu...

    OdpowiedzUsuń
  4. I pomyśleć, że gdyby się trochę pomyślniej ułożyło, to nie byłabyś tam sama, Aniu. I może nawet zbudowałybyśmy jakiś zamek na piasku. A tak to tylko... paski. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale może w końcu się uda. Może poplywalybysmy? :)

      Usuń
  5. Paski paskami, ale jak ładnie Ci się włosy rozwiały:) A te paski to pięciolinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Właśnie :)
      Włosy są w kucyki, jakby były luzem, to by przysłonily morze :)

      Usuń
  6. Kocham szum morza! Pospaceruj i za mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co, Nasze morze w Polsce jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nareszcie odpoczywasz )) ładuj akumulatory kochana))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Cztery dni, ale intensywnie niepracujace :)

      Usuń