piątek, 9 marca 2018

Nowe

Nowa książka w serii Tangere, olsztyński poeta Wojciech Borkowski i jego List z detencji.
Z ilustracjami świetnej Weroniki Tadaj-Królikiewicz.




W drukarni zaś pierwsza z być-może-nowej-serii tłumaczeniowej: antologia współczesnej poezji bretońskiej. Tłumaczona przez Kazimierza Brakonieckiego, wybrała i wstępem poprzedziła Meredith Le Dez. To na razie zdjęcie okładki:


Poza działaniami we własnym wydawnictwie - praca, praca, praca: redagowanie dla innych wydawnictw i tym podobne.
W Bytomiu fajnie. Mam nadzieję, że studenci też tak myślą. Dla mnie fajnie, bo omawiamy rzeczy najbardziej mi bliskie i poruszające mnie. Źródła teatru - ale w takim ujęciu, że traktowane jako pokrewne i współbieżne źródłom myślenia, źródłom mitu (w sensie myślenia mitycznego) i snu (śnienia).

I taka ogólna sinusoida w samopoczuciu.
Czasem jest jak w tym wierszu:

te małe kawałeczki mnie
się trzęsą i przez to
nie ma linii prostej
naprawdę się staram, bo przecież
mogłabym się przewrócić albo
wpaść na kogoś.
czasami wpadam.

Takie tam. Nie jest źle. Życie jest właśnie teraz.

9 komentarzy:

  1. Aniu, gratuluję! Kolejne książkowe "dzieci"!
    Niech będzie dobrze :)
    Ja na razie smakuję Twoje wiersze z tomiku "Tyle nieznanych ryb". Polecam wszystkim! Warto mieć, warto do tych wierszy wracać, pięknie się zachwycać i płynąć z nimi w przeszłość i przyszłość poprzez refleksje i emocje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, to wiele się dzieje! Nowe książki...:) Życie jest właśnie teraz- nawet z sinusoidą.
    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. ech myslałam, że pisłam bo przeciez byłam ) otóż uwielbiam źródła, i ten wiersz jest piekny ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tu zaglądać, jest tak... przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  5. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń