piątek, 12 lipca 2019

Nie mam

Chorując, staję się chorowaniem. Moje ciało cały czas nadaje, jak zepsuta maszynka sygnałowa - tu cię boli, a tam od godziny pulsująco kłuje, ta pompka jakoś dziwnie... No bo siedem skurczy jakby normalnie, a potem ósmy słabszy, za to dziewiąty trochę opóźniony i jednak trochę za mocny. Raport o sygnałach bólowych z wykresem ich częstotliwości, miejsca i natężenia. Drobiazgowa, zniuansowana bólografia.

I jeszcze szeptanki o końcu świata.

Zapewne trudno ze mną wytrzymać. Ale nie mam skąd wziąć innej mnie.


19 komentarzy:

  1. Byleś sama z sobą wytrzymała, innym też się uda. Jak stara, upierdliwa matrona wyrażę przypuszczenie, czyś Ty się nie przepracowała aby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też, na pewno. Nie wiem, cy mogło to wpłynąć na zapalenie dróg żółciowych, ale podobno permanentne napięcie na pęcherzyk żółciowy ze złogami destabilizująco może...

      Usuń
  2. Aniu!Chyba trzeba nieco odpocząć po wszystkich emocjach! I pompkę wyregulować!Niech będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompkę reguluje nieco betablokerem, ale teraz choruję na drogi żółciowe. Ale swoje ciało czuję jak chorą orkiestrę.

      Usuń
  3. Wracaj do zdrowia
    Niedługo się widzimy wszak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczę :) Wszak wina nawet nie spróbuję... i na diecie zapewne jeszcze będę dość monotonnej.

      Usuń
    2. Oj, tam. Klik ryżowy zjem :)))

      Usuń
  4. Zdrowiej Aniu, zdrowiej. Fajna jesteś.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej Aniu i koniecznie odpocznij!
    I tak, to prawda, wiem z autopsji, stresy i napięcia bardzo szkodzą na drogi żółciowe, nawet takie bez złogów.
    Mocne MOCE dla Ciebie ♥️😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie co jakiś czas ciało stopuje, gdy ja sama nie chcę.

      Usuń
  6. Przecież jesteś najdoskonalszą na świecie wersją siebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłem spłukany, ale teraz, co 8 milionów liczb, Jak mam już zaprogramowaną pustą kartę bankomatową do wypłat maksymalnie 2000 $ dziennie przez 3 miesiące w sumie 120.000 $. Zdobądź swoją od Pastor Ms Omon za pośrednictwem: atmmachine581@gmail.com wystarczy, że wyślesz jej e-maila z prośbą o pomoc, jest niesamowita, dała mi powód do ponownego uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłem spłukany, ale teraz, co 8 milionów liczb, Jak mam już zaprogramowaną pustą kartę bankomatową do wypłat maksymalnie 2000 $ dziennie przez 3 miesiące w sumie 120.000 $. Zdobądź swoją od Pastor Ms Omon za pośrednictwem: atmmachine581@gmail.com wystarczy, że wyślesz jej e-maila z prośbą o pomoc, jest niesamowita, dała mi powód do ponownego uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłem spłukany, ale teraz, co 8 milionów liczb, Jak mam już zaprogramowaną pustą kartę bankomatową do wypłat maksymalnie 2000 $ dziennie przez 3 miesiące w sumie 120.000 $. Zdobądź swoją od Pastor Ms Omon za pośrednictwem: atmmachine581@gmail.com wystarczy, że wyślesz jej e-maila z prośbą o pomoc, jest niesamowita, dała mi powód do ponownego uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń