piątek, 20 października 2017

Wieczór wrażeń

Na dzisiejszym wieczorze autorskim w Otwocku Jarosław Mikołajewski rozmawiał o kilku swoich nowych książkach - oraz przedstawił książkę Jana Zapolskiego Rozejm, wydaną w moim wydawnictwie. Książka - jak o tym świadczą pierwsze reakcje czytelników - jest niezwykła, uniwersalna, ludzie rozpoznają w niej siebie lub bliskich, a jednocześnie jest ważna, bo oswajając wspólne wielu ludziom emocje, pokazuje, że nie jesteśmy sami z różnymi traumami. Dobrze jest o tym wiedzieć.
A ja miałam mocne wejście, mianowicie stanęłam za blisko świecy. Usłyszałam charakterystyczne skwierczenie, ale wtedy jeszcze nie wiedziałam, że to moje włosy. Gdyby nie przytomna reakcja jednej z pań, mogłoby być dość widowiskowo, a tak po prostu śmierdziało. No i po jednej stronie brak mi teraz... końcówek. Dostaliśmy po tym strasznej głupawki :) Znajoma powiedziała, że moje włosy stały się "częścią legendy założycielskiej lokalu". Bo lokal nowy, dopiero powstający.
Było fajnie.
A z drukarni dotarła nowa książka, esej Znaki przesilenia Leszka Szarugi. Jest śliczna! Ma fajny format, dobrze leży w ręce.


W środę zaś byłam w Bytomiu, w czwartek wróciłam i ogólnie gęsto od zdarzeń jest. raz czuję się psychicznie zmęczona, a za chwile mogłabym góry przenosić. Takie średniej wielkości.

7 komentarzy:

  1. Aniu- tylko tak dalej...:) BDB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - nie jest źle, choć bywa strasznie. Miewam okropne doły i różne takie. Ale wyłażę.
      A na ogień muszę jednak uważać :)

      Usuń
  2. Kiedyś opaliłam sobie grzywkę:)
    Oby tych dobrych zdarzeń było jak najwięcej!
    Nowa książka wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech dobrych zdarzeń przybywa!
    Ufff...dobrze, że interwencja była szybka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hustawka emocji jednym słowem (znam to).
    Gratulacje! Fajnie, ze tyle dobrego sie dzieje. A ten ogień to na szczęście, dobrze wróży nowym książkom:) Jednak uważaj, peruki drogie!

    OdpowiedzUsuń
  5. o to to peruki drogie zwłaszcza te lepsiejsze ) i również gratuluje i ciesze sie, że sa efekty Twojej ciężkiej pracy

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy palą się szybko, wiem coś o tym...
    Dobrze jak się dzieje, a jeszcze lepiej jak się dzieje dobrze :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń