czwartek, 20 maja 2021

jest

 moja nowa książka



Na tym górnym zdjęciu kolor motywu jest przeniebieszczony :) Dlatego pokazuję dodatkowo wizualizację okładki, z kolorem, jaki ma naprawdę. 

W środku jest coś, co można nazwać poematem epicko/lirycznym, choć tylko w przybliżeniu. Bo epos to coś, czego dziś nie da się raczej napisać, ale można na eposach się osadzić... tak jakoś wyszło, że redagując książkę o eposie staroperskim, siedząc nad nią po nocach, nagle poczułam rodzaj "przejścia fazowego" i zaczęłam pisać. Na motywach z eposu zasadza się początek i coś jakby szkielet. A reszta to już dotknięcia tego doświadczenia, które mamy wszyscy, teraz - tak myślę. 77 części. Oraz moje rysunki, większość specjalnie do tej książki zrobiona. A na końcu posłowie Jakuba Skurtysa (wcześniej pisał w "ArtPapierze" o mojej poprzedniej książce, o Wsobnych maszynkach) za które jestem wdzięczna. I wdzięczna jestem za okładkę i projekt typograficzny osobie, która zrobiła to, nie ujawniając się, i której tu dziękuję: (dziękuję!). 

Drukarnia zaś chyba część egzemplarzy kleiła po pijaku, bo niektóre są grubsze i powtarzają się w nich strony. Oraz skrzydełka skleili nierówno, ale owszem, przyjadą, zabiorą te zepsute i zrobią na nowo.  

A na balkonie mam róże. Posadziłam w wielkich donicach do róż. zobaczymy, jak im u mnie będzie, no.

17 komentarzy:

  1. Gratulacje Aniu!!!
    Od razu zamawiam :) Jak zwykle dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Aniu! okladka i tytuł robią wrażenie...ciekawa jestem, czy róże zakwitną, ja też posadziłam jeden krzaczek w donicę, ale możę ją przesadzę w ziemię pod oknem, od strony ulicy, tam zawsze jest słońce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, spełniam wszystkie szykany, doniczki są wysokie, a teraz myślę, czy warstwa drenażu nie za mała.... to skomplikowane :)

      Usuń
  3. Ale u Ciebie na stronie wydawnictwa jeszcze nie ma? Czy też ja taka nie-bystra jestem?
    Zamówiłabym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniecho, zaraz będzie. Zablokowałam sobie wczoraj dostęp do własnej strony. Na razie jest tam tylko ikonka okładki na podstronie "poza seriami".

      Usuń
    2. Już :)
      https://convivo.com.pl/ksiazki/ksiazki-poza-seriami/na-setkach-wiosel

      Usuń
  4. Książka zamówiona. Ciekawa jestem treści. Tak ładnie składasz literki.
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka już w drodze, właśnie wróciłam z poczty :)
      Niech się dobrze czyta!

      Usuń
    2. Aniu jesteś niesamowita, dzięki wielkie
      Dorota

      Usuń
  5. Gratulacje a okładka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie. A ta przeniebieszczona wersja też wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń