sobota, 12 lutego 2022

10 i 55

Okrągło. 

10 lat temu, w moje 45 urodziny, założyłam blog.





31 komentarzy:

  1. Aniu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i 10-lecia bloga. Nic sie nie zmienilas od tamtej pory, a nawet lepiej wyglądasz (wiecej radosci w Twoich oczach). Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Włoś mam przetykany siwą nitką.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego Aniu, uściski urodzinowe,i żeby wydawnictwo pięknie się rozrastało, bądź szczęśliwa i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wydawnictwo okazało się ważną częścią mojego życia, taka sensowną.

      Usuń
  3. Aniu wszystkiego tego, czego sama sobie życzysz. Moc urodzinowych serdeczności.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz moc urodzinowych serdeczności. Niech spełniają się marzenia i zawodowe cele! Zdrowia i radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję. Dobre życzenia składaja się na kapitał, do czerpania, zawsze.

      Usuń
  5. Najlepszego, Aniu! Bądź zdrowa, szczęśliwa i spokojna! 💐

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, zdrowia, spokoju, spełnienia marzeń, i czego tylko sobie wymarzysz -niech się spełni! Ściskaam i całuję urodzinowo, serdecznie! 💐😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego, co najlepsze, Aniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Aniu, z obu okazji :**
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zastanawiam się, czy jeszcze pisać, bo coraz mi trudniej.

      Usuń
  9. Aniu, wielu powodów do uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie piękne rocznice. Kiepska jestem w życzeniach. Ale wiesz, że życzę Ci dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Agniecho.
      Ja też mam trudności z życzeniami, migam się czasem :)

      Usuń
  11. zdrowia i spełnienia ))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, ♥♥♥. Mądra, sensowna i piękna Kobieta. Wszystkiego dobrego, przede wszystkim zdrowia i spokoju. Dla mnie zaszczytem jest Cię znać (szkoda, że tylko interentowo). Serduszka powinny być czerowne, ale ja to analfabeta internetowy jestem:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowo, dziękuję! Może się kiedyś uda spotkać w realu? Z paroma osobami się udało.

      Usuń
    2. Stawię się na wezwanie:).

      Usuń
  13. Aniu wszystkiego najlepszego. Żebyś była szczęśliwa !

    OdpowiedzUsuń
  14. To niewiele wcześniej ode mnie założyłaś bloga. Co mnie zaskoczyło
    I myślałam, że jesteś młodsza, serio!

    Jeszcze raz najlepszości ❣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Rybeńko.
      Myślałam,że mówiłam Ci, ile mam lat :)
      Wiesz, moje młodsze dziecko w tym roku kończy 30. A dopiero sama tyle miałam.

      Usuń
    2. Mówiłaś!
      Pamiętam 50tke
      Ale wydawało mi się, że to było wczoraj!!

      Ten czas nie podlega zwyczajnym prawom

      Usuń