poniedziałek, 18 lipca 2016

Głęboki oddech

Chciałam wyrzucić stłuczony kieliszek, ale spojrzałam na denko. Parę miesięcy temu robiłam mu zdjęcia i odstawiłam, żeby nabrał mocy.
I chyba nabrał, bo jak spojrzałam, to zatęskniłam - całą sobą - za zrobieniem zdjęć.
Ale BMA przecież...

Wyjęłam go delikatnie z pokrowca. Z kieszonki wewnętrznej wywabiłam sprężynkę i odpadnięte wieczko od przycisku. Sprężynkę szerszą stroną przyłożyłam w miejscu, do którego powinna przylegać, a wieczko do jej drugiego końca. Ostrożnie przycisnęłam. A potem tylko minimalnie zwiększałam nacisk. Wiedziałam, że dopóki nie wypuszczę go z odpowiednio sprofilowanego chwytu trzech palców, BMA będzie robił zdjęcia.

To są resztki wyschniętego wina na dnie stłuczonego kieliszka: pod światło, na tle w różnych kolorach. I jeszcze wzorki, jakie na dnie białej filiżanki zrobiły korzenie cebulki postawionej na szczypior.







Miałam wrażenie, że BMA cieszył się ze mną, że tęsknił za moją ręką.
Pewnie jestem naiwna, ale dobrze mi z tym.
Czuję się dziś, jakbym wzięła głęboki oddech, a w oczach mam łzy.
I chciałam to zapisać.

18 komentarzy:

  1. Stęskniłam się za Twoimi zdjęciami. Drugie podoba mi się najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja stęskniłam się za robieniem zdjęć, bardzo.
      Te mogłyby być lepsze - ale włożyłam sporo energii w trzymanie palców w odpowiedniej pozycji :)

      Usuń
  2. Mnie też drugie podoba się najbardziej, jest tam niesamowite światło!
    Pytałaś kogoś o możliwości naprawienia BMA? Brakuje Twoich zdjęć i rysować też chyba przestałaś?
    Może jakiś domorosły fachman:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pytałam, to marudzili, że stary model, w ostateczności chcieli sprowadzać i wymieniać cały podzespół pstrykający. A ja się upieram, że wystarczy mała lutowniczka :)

      Usuń
  3. Ja tu widzę słońca i inne galaktyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BMA się cieszył i ja się cieszę:) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi brakowało Twoich ZDJĘĆ!
    Cieszę się z Tobą, że się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BMA poszedł dziś do naprawy, więc mam nadzieję, że uda się go naprawić:)

      Usuń
  6. Plamy jak stare złoto!
    Ale najbardziej ślady po korzonkach, boszszsz, to gotowa grafika!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy potrafisz wyczarować fotografią :)

    OdpowiedzUsuń