czwartek, 1 października 2015

Wystawa

No to piszę - 16 października odbędzie się wernisaż wystawy moich zdjęć.
To moja trzecia indywidualna wystawa, tym razem w Olsztynie, w fantastycznej galerio-restauracji Spiżarnia Warmińska. Jej właściciele zajmują się promocją sztuki, a oprócz tego uprawiają sztukę kulinarną; dania ich kucharzy to małe arcydzieła. I nie mówię tego w celu reklamowym, to wyszło tylko przy okazji...
A Olsztyn - to już niedaleko miejsca, gdzie się urodziłam, to bliski mi krajobraz jezior. I pierwszy raz na wystawę wybiera się mój tata - bo ma niedaleko. To dla mnie bardzo ważne.
Tak się cieszę!


21 komentarzy:

  1. Gratuluję, to wspaniale. Szkoda, że mam tak daleko, chętnie bym obejrzała.

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobra wiadomość! Wyobrażam sobie radość i dumę Twego Taty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie się działo. Szkoda, że daleko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ladne zawiadomienie...czy to Twoje dzielo? i wyobtazam sobie jak bedzie milo Tobie i Tacie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawiadomienie jest dziełem wspólnym; czarny środek mój, reszta - grafików organizatora :)

      Usuń
  5. Wspaniałe rzeczy dzieją się w Twoim życiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie!
    Gratuluję Ci Aniu :*
    Tato z pewnością pęka z dumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, Aniu! Cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli zdjęcia są takie piękne jak plakat, to masz sukces w kieszeni. Zresztą i bez tego go masz.

    OdpowiedzUsuń