wtorek, 30 kwietnia 2013

Coś

Obejrzyjcie sobie coś niezwykłego,
jeśli macie ochotę.

14 komentarzy:

  1. Podwodny taniec pana w garniturze - wspaniały!
    Taniec starej matki z synem - niezwykły!
    Ale zarówno ten wspólny taniec, jak i szczególna więź między nimi, są dla mnie przerażające ...
    Gdyby zatańczył z nią chwilę, uścisnął, przytulił i podpłynął do innej kobiety, to porządek świata chyba odetchnąłby z ulgą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie takie ambiwalentne uczucia miał wywoływać...
      Dla mnie też jest w tym coś, co porusza i niepokoi.

      Usuń
    2. Oglądając, miałam dokładnie te same odczucia...

      Usuń
    3. I powtórzę jeszcze oglądanie, bo, jak sądzę, ważny jest też przy tym obrazie dźwięk, którego teraz nie mogę odtworzyć.

      Usuń
    4. Ano rzeczywiście - dźwięk dużo tu daje :)

      Usuń
    5. Tak właśnie przeczuwałam. ;)

      Usuń
    6. podpisuje sie
      niepokoi a nawet troche przeraza!

      Usuń
  2. niestety net mi siada i nie mogę odtworzyć.
    Aniu ściskam Cię mocno wyjeżdżam odpoczywać na Twoje Mazury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrej podróży i dobrego odpoczynku.
      Całuję :*

      Usuń
  3. ech, gdyby nie ta grawitacja... mam wrażenie, że z wiekiem coraz bardziej się nasila na dodatek:) coraz trudniej się oderwać od ziemi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dooglądałam do końca. Czuję się nieswojo patrząc na to. Może dlatego, że tak bardzo chcę uwolnić swoich synów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to etiuda dająca do myślenia i... bolesna w pewien sposób.

      Usuń
    2. Prawda. Bolesna, niepokojąca, zaburzająca kolej rzeczy. Jednak dlatego wartościowa.

      Usuń