sobota, 20 kwietnia 2013

Pomiędzy kroplami








21 komentarzy:

  1. ja nawet glupiej torebce nie umiem zrobic przyzwoitego zdjecia....

    OdpowiedzUsuń
  2. moje zdjęcia rybeńko też pozostawiają wiele do życzenia, ale cóż zrobić, nie ma ludzi idealnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sluszna uwaga
      ja jak chce ladne zdjecie zobaczyc to sobie moge tutaj przyjsc, prawda??

      Usuń
    2. Nie kpijcie sobie ze mnie drogie dziewczynki ;))

      Usuń
    3. my moze i czasem kpimy sobie
      ale nie ze Sztuki, i nie teraz
      prawda Emka??

      Usuń
    4. Bo ja tylko uprawiam kreatywne wykorzystanie Bardzo Małego Aparaciku (BMA) ;)

      Usuń
    5. a
      a wiesz, ze ksiadz twardowski napisal o tym wiersz?
      u Alcydla wisi

      Usuń
    6. Byłam, widziałam, zaniemówiłam...

      Usuń
    7. ja tez!
      bo prawie jednoczesnie czytalam tu i tam!
      ale to nie pierwszy raz w blogosferze takie dziwne zbiegi okolicznosci....

      Usuń
  3. Krople jak diamenty. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!
    Te kropelki wyglądają jakby były twarde! Jak gradowe kulki albo kryształy.
    Mam wrażenie, że rozpoznałabym już Twoje zdjęcia pośród innych. Czyli Twój sposób patrzenia, wybierania, nadawania wagi.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale sfotografowane krople. Na co dzień się tego nie zauważa, a dzięki Tobie inaczej możemy spojrzeć na świat.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś wytrwałą poszukiwaczką! Czy ktoś inny widział już rozkwitające róże?

    OdpowiedzUsuń