piątek, 3 czerwca 2016

Wieczór autorski

Pierwszy wieczór autorski z czerwcowego cyklu planowany jest już na 14 czerwca. To będzie spotkanie z młodym poetą z Katowic, nagradzanym już za swoje utwory, pracującym do niedawna w kopalni. W magazynie "Gazety Wyborczej" Duży Format ukazał się jakiś czas temu reportaż o nim, napisany przez Jarosława Mikołajewskiego. Można go przeczytać tutaj. Ja przeczytałam w wydaniu papierowym i od razu poczułam, że chciałabym wiersze Igora wydać w serii Tangere. Wtedy jednak nie przypuszczałam jeszcze, że tak się niedługo stanie.
Tak wygląda okładka książki:


Książka jest niezwykle pięknie ilustrowana grafikami, które specjalnie przygotowała żona poety, Judyta Sosna, absolwentka ASP.
Wieczór autorski odbędzie się w Czułym Barbarzyńcy na Piwnej, a poprowadzi go Jarosław Mikołajewski.
Utworzyłam wydarzenie na facebooku dotyczące tego spotkania - zajrzyjcie tutaj.

4 komentarze:

  1. Poeta - górnik! Okładka pasuje do całej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, gratuluję kolejnej pięknej książki. Bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń