wtorek, 27 maja 2014

Ścieżką








15 komentarzy:

  1. piękne to ostatnie zdjęcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ścieżką w głąb .....zielonego :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie wygląda tak, jakby tam było morze. Jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze byłam przekonana, że kiedyś było. Teraz jest kort tenisowy.
      Ciekawe, że na to wpadłaś... :)

      Usuń
  4. Jedyne możliwe skojarzenie, jakieś reminiscencje może?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super chaszczownia, jakimś cudem nie wykoszona przez szalejących kosiarzy.
    Skojarzenie Hany idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo takich miejsc niewykoszonych. A zanim tu wykoszą, te wcześniej wykoszone zdążą odrosnąć...

      Usuń
  6. z dzieciństwa pamiętam mnóstwo takich ścieżek!
    teraz jakieś takie wszystkie wystrzyżone na jeżyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka boczna ścieżka, wąska. Ale bardzo blisko mojego domu :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, a z ostatnim, to Hana trafiła idealnie :)
    i urzekają mnie te krople rosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię krople rosy. czasem dopiero w powiększeniu widać, co tym razem się złapało w odbiciu.

      Usuń
  8. Zielono, trawiasta ścieżka, chaszcze cudowne i żywe, tylko jedna czarna dziura w liściu, za to z jaką perspektywą! Inne rzeczy tu zwykle pokazujesz. Podoba mi się to życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam wrażenia, że inne...:)
      Może to kwestia mojego nastroju...

      Usuń