piątek, 9 października 2015

Jak kupić tomik


A więc jest tak:
Trzydzieści egzemplarzy, w których połączone zostały w jeden dwa wiersze, zakupiłam od wydawcy. Każdy egzemplarz kosztował mnie 21 zł, ponieważ zażyczyłam sobie faktury. Gdy okazało się, że chcecie kupić książkę z moją poprawką, musiałam bowiem zorganizować sprzedaż z wszelkimi legalnymi szykanami i rytuałem dla urzędu skarbowego. 
Książka zawierać będzie moją poprawkę z okolicznościowym rysunkiem, autograf z dedykacją, jeśli ktoś chce, oraz jeszcze jedną małą wkładkę-niespodziankę.
  
Szczegółowe informacje przekleiłam z zakładki "Aby kupić książkę", z niewielkimi zmianami.
Przypominam też, że zostało jeszcze kilkanaście egzemplarzy książki Magdaleny Szozdy. Wiem, że jeszcze parę osób chciało kupić, więc jest okazja zrobić to w pakiecie. Książkę Magdy można też jeszcze znaleźć w księgarniach, także wysyłkowych.

A oto dane

Tomik kosztuje 21 zł plus koszt wysyłki
- wysyłka listem zwykłym pojedynczej książki w kopercie bąbelkowej na terenie kraju to 3,35 zł
-Oto namiary bankowe:

78 1020 1169 0000 8402 0151 8083

Anna Matysiak
w rubryce "tytuł wpłaty": za książkę

- potem książkę zapakuję i wyślę, ale do tego muszę mieć adres, a więc trzeba mi go wysłać mailem:
anna_am11@yahoo.com

MOŻNA TEŻ ZAPŁACIĆ PRZEZ PAY-PAL, UŻYWAJĄC MOJEGO ADRESU MAILOWEGO. NIE BARDZO TO ROZUMIEM, ALE ZAKŁADAM - ŻE JEŚLI KTOŚ TAK ZA COŚ PŁACIŁ, TO ROZUMIE :)

Koszty wysyłka w Europie i do USA to 13 zł.


Oczywiście tomik można też zamówić u wydawcy: http://www.miniatura.info.pl/

22 komentarze:

  1. Chcę, chcę, chcę!
    Książkę pani Szozdy aktualnie czytam, a raczej delektuję się, to nie książka na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :*
    Zaraz będę działać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak szybko! A ja będę wysyłać w przyszłym tygodniu, jak będzie gotowa niespodzianka :)

      Usuń
  3. Zrobiłam przelew. Będę czekać,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wysyłka w przyszłym tygodniu, bo niespodzianki się produkują i ja tego nie mogę przyśpieszyć.

      Usuń
  4. Ja zgłaszam rezerwację, ponieważ zapłacić mogę dopiero w poniedziałek na poczcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę ! Dziś wpłacam, i Ci mailem przyślę dowod wpłaty i adres :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiam! Jak okoliczności pozwolą, jutro polecę na pocztę! A okoliczności muszą pozwolić, bo im bajki nie włączę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez chce!
    I tego rysunku jestem starsznie ciekawa bo bardzo lubie twoje rysunki. :)
    Co zo pakiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to i ja poproszę "w pakiecie" :), zaraz zrobię przelew, chociaż zejdzie w poniedziałek i dopiero wtedy podeślę potwierdzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Nie musisz przysyłać potwierdzenia, będę widziała przelew :)
      A wysłać książkę i tak mogę dopiero w przyszłym tygodniu, jak niespodzianki będą gotowe. Bo one są projektu mojego, ale robią się profesjonalnie :)

      Usuń
  9. Zaraz zadziałam, bo już mam normalny internet :)

    OdpowiedzUsuń