niedziela, 24 stycznia 2016

Kto wygrał?

A więc, proszę państwa, jako pierwsza zrzut  ekranu przysłała ELAJA.
A.... zaraz potem dostałam zdjęcia ekranu od NIETUTEJSZEJ i od MELODII ULOTNEJ :)

Ale to nie wszystkie wieści, bowiem Nietutejsza postanowiła przekazać swoją nagrodę dla ERRATY.

Elaja dostanie Anioła kontenerowego.


Dla Melodii i Erraty, też mogę przygotować Anioły, ale mogą też wybrać z tych oto:








Errato, Twój adres mam, Melodio, poproszę o kontakt na maila.

Mam nadzieję, że fajnie się bawiliście.
A ja po przekroczeniu połówki miliona czuję się....   tak samo fajnie jak przed :)

16 komentarzy:

  1. Dosłownie zamurowało mnie! Kochana Nietutejsza ♥*)
    Rozpływam się z wdzięczności. Jak tylko otrzymam podarunek, migiem posprzątam pokój i wyeksponuję w stosownym miejscu. Tudzież sfocę i napiszę post. Tylko mam poważny problem. Wiecie, jak ten osiołek, co mu w żłoby dano... Który mam wybrać? Wszystkie przepiękne, nie będę przecież rzucać kostką, to nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, które jeszcze są do wyboru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Errato - te które pokazałam (oprócz Anioła)po prostu mam już w domu gotowe, bo były na wystawie)
      :)

      Usuń
  3. baaaardzo się cieszę, dziękuję :)) będę dbać o Anioła!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się cieszę jak niewiemco! :D
    I nie mam kłopotu z wyborem bo walczyłam jak lwica (:p) o Anioła, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam! Wiedziałam, że mi się nie uda. Jak zajrzałam tu w nocy, to było 155 za dużo. Wpadłąm w czarną rozpacz, ale juz powoli się podnoszę. Anioły przepiękne! Zwyciężczyniom gratuluję, ale nie będę ukrywać, że zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama ledwo złapałam pięćsetkę, bo o ile w dzień licznik zwolnił, to pod koniec mocno przyśpieszył :)

      Usuń
    2. Własnie z tego powodu nie zdążyłam, bu.

      Usuń
  6. Ja się również bardzo cieszę, bo nie tylko miałam szczęście uchwycić te pół miliona, to jeszcze udało mi się Komuś sprawić niespodziankę :)
    Aniu - dziękuję Ci pięknie za ten konkurs i życzę następnych pół miliona odwiedzin, i następnych, i następnych... :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Po długim namyśle, w bólach i męce wybrane zostało drugie - licząc od góry (z tych siedmiu poza Aniołem). Czyli księżyc w fioletowej poświacie. Dziecię brało udział w debacie:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zdajesz sobie sprawę, Errato, ze to nie jest księżyc?
      To jest wnętrze plastikowej rurki przy pojemniku na śmieci...
      Czy nie zmieni Twojej decyzji?

      Usuń
    2. Nie zmieni. Tylko będzie troszkę śmieszniej, gdy ludzie będą myśleć, że jednak księżyc:)).

      Usuń