poniedziałek, 17 lutego 2014

Bloger nie otwiera okna na nowy post. Ale wystawa ...WISI

38 komentarzy:

  1. Gratulacje. Wpadnę w wolnej chwli.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to nie otwiera???
    :)
    a co ma wisieć, nie utonie :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! zdublowałyśmy się! różnimy się tylko ilością wykrzykników :)))

      Usuń
    2. (to znaczy pytajników)

      Usuń
    3. Otwiera tylko pole na tytuł...

      Usuń
    4. od dawna już wiadomo, że my Sister Sister, co nie schroni ?? :)))

      Usuń
    5. Aniu, to pisz baaaaaaaardzoooooo rozbudowane tytuły ;PPP

      Usuń
    6. Taaa..., jest tylko problem z dodawaniem zdjęć:)

      Usuń
    7. no fakt!
      idę sprawdzić u siebie, czy się otwiera, bo już mnie dziewczyny molestujom od kilku dni :P

      Usuń
    8. co prawda to prawda, viki! x

      Usuń
  3. jak to nie otwiera??
    powodzenia! czekam na zdjęcia! xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, a jak emocje?
    Mogę się tylko domyślać, bo moje też już sięgają zenitu, chociaż to nie jeden dzień przed :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, czy się spodoba, czy dużo ludzi przyjdzie (dwie koleżanki się rozchorowały, komuś coś wypadło...), no i co właściwie będę czuła.
      Po tych trzech dniach jestem na razie po prostu zmęczona:)

      Usuń
  5. Aniu,trzymam kciuki!!!
    Będzie dobrze a potem ze szczegółami musisz nam koniecznie opowiedzieć wszystko!!
    :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. w tym poście, co go blogger nie chce, miały być zdjęcia z przygotowań do wystawy?
    bo jeśli tak, to może i dobrze, że ich nie widać :)
    wolę przed wystawą nic nie podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czekam na zdjęcia i gratuluję :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli będzie relacja trzeciej generacji. Zdjęcia z wystawy zdjęć, z których część była już w blogu:)))

      Usuń
  8. o proszę, tobie też.
    Jak długo nie piszę, to mi się nie otwierają okna na ludzi.
    No ale to nie jest twój problem (w sensie, że rzadko piszesz;-))
    No wisi, co ma nie wisieć? napracowałaś się. Uff, czekamy w blokach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wylogowałam się i zalogowałam. Bloger przemyślał to i stał się bardziej otwarty...

      Usuń
  9. Trzymam kciuki i czekam na zdjecia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki!
    Będzie cudnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby się wino dobrze otwarło!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o! to są emocje!j ak dobrze mają Ci, którzy ją zobaczą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje emocje utrzymają się w ryzach:)))

      Usuń
  13. niech wisi
    i oko cieszy
    :*
    a bloger widocznie poszedł na wystawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia! juz pewnie wystawa otwarta dzisiaj ! ciekawa jej jestem bardzo, Szkoda ze mnie nie ma w Ursynovii.. Sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś o osiemnastej się otwiera:)
      Szkoda, że Cię nie będzie. Trzymaj kciuki:)

      Usuń