poniedziałek, 15 lutego 2016

Dziś

Dziś wieczór autorski Eweliny Krupskiej.
Tak bardzo CHCIAŁAM, żeby się odbył - i będzie.
We wspaniałym miejscu, czyli w Czułym Barbarzyńcy, z cudowną osobą w roli prowadzącej, czyli pisarką, panią Małgorzatą Czyńską, z moją córką-aktorką czytającą teksty.
I z prezentacją kolaży Eweliny, co jest dodatkową niezwykłą atrakcją.
Ale najważniejsza jest Ewelina, z jej nieposkromioną wyobraźnią i wielkim talentem.
Jako wydawca czuję się zaszczycona.

Oczywiście mały stresik podkrada się pod serce.

Dodatkowo tyle rzeczy się dzieje. A ja naprzeciwko nich - taka mała i przewiewna.

A to jeden z moich ulubionych kolaży Eweliny:


Więcej na stronie papier nożyce SŁOWO.

6 komentarzy:

  1. Lubię kolaże, a te mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mapa" Eweliny ogromnie mi się podobała. W dodatku mam dwa przystanki do Czułego, ale z powodu ciężkiej grypy muszę leżeć w łóżku. Strasznie żałuję! Myślami będę z Wami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda...
      Kilka osób odwołało przyjście niemal w ostatniej chwili - coś im wypadło. Trochę smutno mi z tego powodu.
      Zdrowiej, Julito :***

      Usuń
  3. Ciesz się tym całą sobą:))

    OdpowiedzUsuń