wtorek, 13 listopada 2012

Zabawa


Ha! 
A taka już czułam się samotna;)
Dziecko we mgle niemalże i to pod obserwacją kosmitów (nadajnik w uchu, głosy i te rzeczy, generalnie).
A tu dostałam NOMINACJĘ.
I to - wyobraźcie sobie - z dwóch stron.
Najpierw od Królowej Matki,
a potem od Ojca Karmiącego.
Czyż to nie znak dobrej - nomen omen - karmy?
A więc:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował".




Zdecydowałam, że odpowiem na obydwa zestawy pytań.
Najpierw pytania od Królowej Matki:

1. Czego najbardziej się boisz?
Cóż, najbardziej boję się samego lęku. 
 2. Co (lub kto) cię skłoniło do pisania bloga?
Po pierwsze - Li.
Po drugie fakt, że głównie pracuję nad cudzymi tekstami i już bardzo chciałam znowu sama pisać
3. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Z telewizyjnych Przygody Kota Filemona.
Z opowiadanych - Bajka o zajączku i bałwanku.
4. Jaka jest Twoja najbardziej znienawidzona potrawa z dzieciństwa?
Gulasz. Bo w sosie nie było widać, który kawałek zawiera tłuszcz.
5. Co ci zawsze poprawia humor?
Rozmowa z życzliwymi ludźmi oraz praca.
6. Koty czy psy? Czy jeszcze inne zwierzęta?
Koty, psy, szczury...
7. Ulubiona pora dnia? 
Jeśli mogę sama zdecydować, co robię - każda.
8. Najpierw obowiązek czy przyjemność?
Trudno mi jakoś oddzielić te dwie rzeczy, bo jak czegoś nie chce mi się robić, np. sprzątać, to siadam do pracy nad tekstami, która jest obowiązkiem, który jest przyjemnością.
9. Twoją prawdziwą pasją jest...?
Moja praca. I fotografowanie.
10. Wszyscy to uwielbiają, a ja nie - to w twoim wypadku...?
Futra? Wiele osób je lubi, a ja mam wstręt przed dotykaniem ich - taka fobia...
11. Najbardziej w sobie lubię...
To, że lubię lubić:)

A teraz pytania od Ojca Karmiącego:

1. Kawa mała czarna, czy długa z mlekiem?
Zdecydowanie długa z mlekiem
2. Życie w rytmie samby, czy Błękitnej Rapsodii? 
Raczej rock alternatywny
3. Poezja czy proza?
Proza. Naukowa. Kulturoznawcza.
4. Jeśli życie to podróż to jesteś turystą, czy przewodnikiem?
Na razie tylko mikropodróże. Po Ursynowie z aparatem fotograficznym.
5. Ołówek czy pióro?
Oj, raczej długopis lub klawiatura.
6. Miasto, czy wiocha?
Miasto.
7. Słodkie czy słone [to ulubione ojca pytanie jakie słyszał na pokładach różnych samolotów;)]
Oba:)
8. Komedia czy dramat?
Ostatnio wcale, ale jeśli już to komedia.
9. Tworzyć czy odtwarzać?
W miarę możliwości tworzyć...
10. Wiedzieć dlaczego (coś się dzieje), czy po co (to się dzieje)?
Najpierw dlaczego, a potem zaraz po co:)
11.  Smakować, czy zaspokajać głód?
Oba.

A teraz moje pytania:

1       Czy odkryłaś coś ciekawego w miejscu, w którym mieszkasz?
2      Twój ulubiony smak z dzieciństwa?
3      Czy rozmawiasz z psem lub kotem, jeśli go masz?
4       Na jakim filmie pierwszy raz byłaś/eś w kinie.
5      Czy śpiewasz, gdy jesteś sam/a i co?
6       Czy zdarza Ci się przemawiać do rzeczy nieożywionych?
7       Czy lubisz nieoczekiwane spotkania z dawno niewidzianymi znajomymi?
8      Co wspominasz najlepiej: podstawówkę, szkołę średnią czy studia?
9       Czy łatwo przychodzi Ci wyrzucanie niepotrzebnych rzeczy?
10   Czy pozwalasz psu/kotu/obojgu spać w Twoim łóżku?
11   Czy zdarza Ci się prowadzić rozmowy z nieznajomymi w autobusie/tramwaju/pociągu...? 

A Do zabawy nominuję Mar, Viki, Ostre Starcie, Ingrid oraz po znajomości A. i M. 

Wydaje mi się wszyscy inni już zostali nominowani...
Jeśli macie ochotę, przyłączcie się do zabawy:)


7 komentarzy:

  1. Czytam sobie spokojnie tekst posta, uśmiecham się do pytań i Twoich odpowiedzi, aż tu nagle ... dochodzę do.. nominacji :))) i nagle zmienił mi się wyraz twarzy na taki... głupawy hahaha
    aż sama parsknęłam, na myśl o swojej minie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie z oburzenia?

      Usuń
    2. nie, skąd:)
      Po prostu się nie spodziewałam :)
      Ale bardzo dziękuję i mimo, że łańcuszki wszelakie rwę, to raz mogę się zabawić ;)

      Usuń
  2. że co? że ja...? idę się umalować :)))
    że niby gdzie mam odpowiadać? i kiedy gala rozdania nagród? imprezka będzie?yuuuuhuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadać trzeba u siebie w blogu, wkleiwszy banerek o nagrodzie i formułkę nad nim. Potem wymyślić swoje pytanka i... nominować!

      Usuń
    2. A, i nagrodą jest satysfakcja ;)

      Usuń
  3. jaka miła niespodzianka, dzięki Aniu!

    OdpowiedzUsuń