piątek, 1 lutego 2013

Szaleństwo ursynowskich drzew

Niektóre doprawdy przeginają.








10 komentarzy:

  1. Ciekawe skąd masz moje zdjęcie (to pierwsze). Ja właśnie dziś tak wyglądam :) Dobrze że już po pracy i teraz luz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ jednak, że ramiona dziarsko wznoszą się ku słońcu :)
      Ja dziś też już robię sobie wolne i niedługo jadę do przyjaciółki na imprezę, o!

      Usuń
  2. pierwsze zdjęcie mnie powala!!!!
    to odbicie w kałuży!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję, że polubiłam U. Dziwaki drzewne świetne!
    Bardzo mi się podoba ta gęstwina na ostatnim.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja czekam na Pąka !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamten był jeden jedyny...
      Może będą paki w innej formule...
      Muszę pomyśleć :)

      Usuń
  5. drzewo jakby równowagę łapało

    OdpowiedzUsuń