piątek, 21 czerwca 2013

Ogród, ogród...
























19 komentarzy:

  1. nie no ten dmuchawiec rozwichrzony na zbliżeniu - KLASA.
    A róże jakie piękne. Ja mam problem z różami. Róży raczej nie lubię. Ale ogrodowe to inna bajka. Inny zapach. Inna żywotność. Urocze. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham róże - wszystkie, a najbardziej te dzikie...
      Ten dmuchawiec to chyba nie mlecz, jest o wiele większy. Spodobał mi się :)

      Usuń
    2. Pewnie Megi coś będzie w tym temacie wiedziała. :-)

      Usuń
    3. Tak, Megi na pewno :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, aż chce się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne zdjęcia. Żaba mnie zaskoczyła! Takie wielkie oczy :) :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo musiałam się czaić, bo jakoś żaby nie chciały pozować :)

      Usuń
  4. piękna przyroda, piękne zdjęcia! oddałaś nimi delikatną kruchość płatków, światło przesączające się przez nie, jakby rozświetlające różę od środka, doskonałość konstrukcji dmuchawca.. dużo by wymieniać. znakomite! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Zapachu nie udało mi się zarejestrować... ;)
      :***

      Usuń
    2. jeszcze parę lat i zapach też będzie :))
      :*

      Usuń
  5. Pierwszy dzień lata - ogród w pełnej krasie- tryska soczysta zielenią i nasyconymi kolorami kwiatów.
    Dzisiaj zbierałam kule kozibrodu, pryskałam lakierem do włosów i efekt gotowy.
    Stoi całą zimę, a właściwie nawet kilka lat...
    Udanego wypoczynku Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozibród - niesamowita nazwa.
      Wypoczynek udany - a dziś już jestem w Warszawie.
      Te cztery doby, to mój najdłuższy wyjazd od wielu lat :)

      Usuń
  6. śliczne zdjęcia i to musi być piękny ogród

    aż zazdraszczam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś w pięknym miejscu....!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miejsce jest piękne.... w wielu miejscach :)

      Usuń