środa, 19 grudnia 2012

Północnoursynowska roślinność zimowa przed północą


13 komentarzy:

  1. nieźle włosiem porośnięta, haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bede udawac, ze zachwycilam sie watpliwa uroda rosliny!
    Ale doceniam walke flory o zimowe przetrwanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż - ona w zasadzie jest sucha...
      Mnie jednak zachwyciła.
      Ta flora:)

      Usuń
    2. to tez jakas forma przetrwania
      taka sucha forma :))

      Usuń
  3. bardzo zimny tytuł. Powiało mrozem.

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie wygląda jak przed północą.. przeraża..brrr

    OdpowiedzUsuń
  5. Od północy patrzę na to zdjęcie i nic innego nie przychodzi mi do głowy, jak to, że jest świetne, przemawia do mnie. Taki ET, albo diabeł, albo ki diabeł... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobało mi się to ziele. Przy krzaczku zrobiłam chyba ze sto zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń